F1: Újabb két csapat melegít privát teszttel a szezonnyitóra

A Renault be is jelentette, hogy a 2018-as autójával fog körözni Ausztriában, míg az Alpha Tauriról úgy tudni, hogy idei versenygépét járatja meg egy ikonikus, potenciálisan visszatérő helyszínen.

0bef-0ad3-8cb6-4d35837f1598_9574b85e6d5d7bf9ea6a7712e079818d50434974.jpg

Július elején, mintegy négy hónapnyi csúszással elindulhat a 2020-as Formula–1-es szezon, ám miután az elmúlt hónapokat az autón kívül töltötték, sőt versenykörülmények között utoljára közel hét hónapja ültek autóba a pilóták, több csapat is úgy döntött (már amelyiknek lehetősége van rá), hogy privát gyakorlás kereteiben próbálják felvenni a ritmust, mindeközben megejtve az új biztonsági direktívák elsajátításának „főpróbáját”, ideértve többek között a védőtávolság betartását, illetve a rendszeres maszkviselést.

A Mercedes már a héten pályára küldte Silverstone-ban 2018-as autóját, míg jövő hét szerdán a Racing Point fog a brit versenyhelyszín rövidített változatán, forgatási nap keretében körözni a 2020-as modelljével, de arról is lehetett hallani már, hogy a Ferrari is ezt a módját választja a készülésnek. Most újabb két csapat került elő, amely privát tesztre készül: a Renault, valamint az Alpha Tauri.

null

null

A Renault a Twitteren közölte péntek délután, hogy kedden Daniel Ricciardót, szerdán pedig Esteban Ocont ülteti 2018-as autójába a Red Bull Ringen, ahol az idei első két futamot rendezik. Így az enstone-iak nagyobb szabadságot élvezhetnek azokkal szemben, akik inkább egy forgatási napot használnak fel, de az aktuális versenygéppel, így a 100 kilométeres korláttal és a demóabroncsok használatától is eltekinthetnek.

ap-238ergfas1w11_news.jpg

Sajtóértesülések szerint ezen hátrányok ellenére 2020-as autójával, filmes nap keretében fog tesztelni az Alpha Tauri. Az olasz FormulaPassion értesüléseire hivatkozva arról ír a gpblog.com, hogy ennek helyszínéül az F1-et utoljára 2006-ban vendégül látó imolai pályát választotta az olasz gárda, ahol valamikor a június 22-28-i héten gördülnek pályára.

Könnyen elképzelhető ráadásul, hogy nem most fogunk utoljára hallani az ikonikus pályáról, ugyanis miután az Azerbajdzsáni, a Szingapúri és a Japán Nagydíjat is törölték, póthelyszínként akár Imola is visszatérhet a naptárba, a pálya épp a minap erősítette meg, hogy megkapta az FIA-tól a Grade 1-minősítést, amivel újra jogosult Formula–1-es nagydíj rendezésére. Ugyanakkor az elmúlt napokban leginkább arról szólt a fáma, hogy Mugellóban rendeznének egy második Olasz Nagydíjat, ami egyúttal a Ferrari 1000. nagydíja lenne.

Fotó: Renault F1 Media, Getty Images / Red Bull Content Pool

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr3815806100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása