A nagyközönség előtt is bemutatkozott az Alfa Romeo 2021-es modellje. Szembetűnően felcserélődtek a fehér és a mélyvörös részek a vasárnap délután már kiszivárgott C41-esen.
A McLaren és az AlphaTauri múlt hétfői, illetve pénteki eseményét követően folytatódott a 2021-es autóbemutatók sora: hétfőn ebédidőben az Alfa Romeo idei autójáról hullt le a lepel a főszponzor, a PKN Orlen olajipari vállalat zártkörű eseményén, amit Lengyelország fővárosában, Varsóban rendeztek meg.
Tekintve, hogy a bemutató helyszínéül az 1833-ban megnyitott varsói Nagyszínházban választották, egyáltalán nem meglepő, hogy az esemény egy zenés-táncos előadással nyitották meg, továbbá az egyes megszólalások közötti szüneteket is zenés blokkokkal spékelték – nem volt ez másképp az autóleleplezés megelőző pillanatokban sem.
Ennél is látványosabb volt, hogy a tavalyi Ferrarihoz hasonlóan, a C41 is a föld alól emelkedett ki a versenyzőkkel és Robert Kubica teszt- és tartalékversenyzővel együtt:
Quite an entrance! �@alfaromeoracing reveal their 2021 C41 ⤵️#SkyF1 | #F1 pic.twitter.com/RSJ2XRTjA9
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) February 22, 2021
Ahogyan az a képeken is látható, a hinwiliek is jelentősen változtattak a festésen: ami eddig mélyvörös volt, fehér lett, illetve fordítva. Sejthető volt a módosítás, ugyanis Michał Kos, a PKN Orlen digitális tartalmakért felelős menedzsere – hogy véletlenül-e, vagy sem, nem tudni, de – kiszivárogtatott néhány részletet a C41-esből. Nem sokkal később törölte ugyan a Twitter-bejegyzést, de a 21. században az internet már nem felejt:
Video has been deleted from the original author, so I am uploading it again #AlfaRomeoRacing #KimiRaikkonen @Anto_Giovinazzi #formula1 #F1 pic.twitter.com/Yon4DtYpXt
— Alpine F1 Updates (@startonpole) February 21, 2021
Némi anomália övezi az új Alfa Romeo nevét, a számozásban ugyanis átugrottak a C40-est, mondván, a kerek számot a 2022-es autónak tartogatják, melynek esetében radikális változásokra lehet számítani a szabályváltozások révén. Az idei modellen is akadnak módosítások, többek között új orrkúpot fejlesztettek ki a rendelkezésre álló zsetonok felhasználásával, csakúgy, mint az AlphaTaurinál.
Csapnivaló évet zárt nem mellesleg az Alfa Romeo tavaly, négy pontot gyűjtött csupán a gárda, ez pedig csak a Williamsszel szemben bizonyult elegendőnek, ám a korábbi híresztelésekkel ellentétben változatlan maradt a hinwiliek pilótafelállása 2021-re, miután a Ferrari-támogatott Antonio Giovinazzival és a 2007-es világbajnok Kimi Räikkönennel is aláírtak egy újabb évre – könnyen lehet viszont, hogy az idei már tényleg a Jégember utolsó szezonja lesz a Formula–1-ben.
Itt nézhető vissza az Alfa Romeo C41 bemutatója.
Bemutatókban nem lesz hiány a hét folytatásában, kedden ugyanis a Red Bull 2021-es modellje, az RB16B mutatkozik be a nyilvánosság előtt, míg pénteken a Ferrari fog csapatbemutatót tartani (az olaszok autójukról, az SF21-ről csak március 10-én rántják le a leplet.)
A 2021-es F1-es előszezon menetrendje:
- február 15., hétfő: a McLaren MCL35M bemutatója
- február 19., péntek: az AlphaTauri AT02 bemutatója
- február 22., hétfő: az Alfa Romeo C41 bemutatója
- február 23., kedd: a Red Bull RB16B bemutatója
- február 26., péntek: a Ferrari csapatbemutatója
- március 2., kedd: a Mercedes W12 bemutatója, az Alpine A521 bemutatója
- március 3., szerda: az Aston Martin autóbemutatója
- március 5., péntek: a Williams FW43B bemutatója
- március 10., szerda: a Ferrari SF21 bemutatója
- március 12-14., péntek-vasárnap: előszezoni teszt Bahreinben
Fotó: Alfa Romeo Racing Media
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.