F1: Gasly tavalyi éve olyan volt, mint egy hollywoodi film

A francia versenyző úgy véli, hogy ennyire fordulatos, érzelmi hullámokban gazdag évet még az ottani forgatókönyvírók sem tudtak volna írni.

ap-227dmr73h1w11_news.jpg

GP2-es bajnokként egyértelműen sokat várt Pierre Gaslytól a Red Bull: a francia a Toro Rossónál hozta is azt, amit vártak tőle, de az élcsapatnál alulmúlta a várakozásokat. Az eredmények hiánya miatt még 2019 közepén visszaültették Gaslyt a Toro Rossóba, aki így Alexander Albonnal cserélt helyet. Végül mégis a csúcson fejezte be a szezonját a 23 éves pilóta: Brazíliában ugyanis második helyével első dobogós eredményét szerezte, egy frenetikus hajrában feltartóztatva Lewis Hamiltont.

„Olyan volt, akár egy hollywoodi film” – utalt a tavalyi szezonjára Gasly.„Nem akartam elhinni, hogy mindez velem történik. Ahogy és amikor kezdődött az egész, majd ami az első hat hónapban történt. Ugyanúgy nem tűnt valósnak az, ahogy megtörtént a csere és visszakerültem a Toro Rossóhoz. De sok más olyan pillanat is volt az évben, amire azt mondtam, hogy »ez nem történhet meg vele, kizárt, hogy valós legyen«.”

Secteur F1 ��� on Twitter

� La radio de Pierre Gasly après avoir franchi la ligne en 2e position " WOOOOOOOOOOOOOOOO " #F1 #BrazilGP �� https://t.co/bYCC9gIgh5

Gaslyt azonban mégsem a Red Bull-os hullámvölgye és visszafokozása rázta meg a legjobban az előző évben, hanem Anthoine Hubert tragikus halálesete a Formula–2-ben. Brazíliai dobogójára viszont értelemszerűen fénypontként tekint.

„Ez az év olyan volt, mint egy hullámvasút, mindenféle érzelmet megélhettem. Életem legszomorúbb pillanata Spában volt, amikor Anthoine elhunyt. Nagyon nehéz hétvége volt az nekem, amikor visszatértem a Toro Rossóhoz. Brazíliában pedig életem és pályafutásom legjobb pillanatát éltem át” – mondta a Motorsport.com-nak.

„Sokszor voltam fent és lent az év folyamán, és nagyszerű, hogy ennyi minden után tudtam koncentrálni a munkámra, és nyomni. Úgy voltam vele, hogy rendben, akkor nyomjuk, és akkor egyszer csak helyrerázódnak a dolgok.”

Gasly 2020-ban is az immár Alpha Tauri néven futó Toro Rosso csapatát erősíti majd Danyiil Kvjat csapattársaként, a Red Bullnál pedig marad a Max Verstappen és Albon alkotta kettős.

ap-227e6jk892111_news.jpg

Fotó: Getty Images / Red Bull Content Pool

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr6315417676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása