WTCR - GIROLAMI A HONDA SZÍNEIBEN TÉRHET VISSZA?

5bd426d289693.jpg

Argentin sajtóértesülések szerint 2019-ben visszatérhet a nemzetközi túraautózás világába Néstor Girolami, ráadásul akár egy csapatot alkothat honfitársával, Esteban Guerrierivel a Hondánál.

Girolami négy évvel ezelőtt, a szlovákiai versenyhétvégén debütált a WTCC-ben egy, a Nika International által csatasorba állított Hondával, amivel aztán a portugáliai versenyeken állhatott rajthoz. Ezt követően, 2016-ban csak Japánban, 2017-ben viszont már egy majdnem teljes szezon erejéig indulhatott a Polestar Cyan Racing színeiben – a Volvo S60 TC1 volánja mögött a futamgyőzelemig is eljutott, bár akkori csapattársainál, Thed Björktől és Nicky Catsburgtól jócskán elmaradt. A kínai „csónakversenyen” aratott győzelmével, továbbá két főfutamos harmadik hellyel a 9. helyen zárt az összetettben.

Ez nem bizonyult elegendőnek ahhoz, hogy 2018-ban a WTCR-ben folytassa, így visszatért a hazájába, Argentínába, és helyi bajnokságban próbált szerencsét, viszont 2019-ben már újra globális szinten versenyezne – ezt a szándékát akkor sem titkolta, amikor tavaly ellátogatott a világkupa suzukai fordulójára.

Néstor Girolaminak azért is lenne fontos, hogy találjon magának a WTCR-ben egy ülést, mert jelen állás szerint, önhibáján kívül úgy festenek a dolgok, hogy nem marad hely számára a Super TC2000-ben, ugyanis a Peugeot kiszállt a sorozatból, ami után eddigi csapata, a DTA Racing Fiat Tipókra váltott.

wtcc-marrakech-_28.jpg

Azonban a minap a TouringCarTimes az argentin MundoD értesüléseire támaszkodva arról számolt be, hogy a 29 éves versenyző közel áll ahhoz, hogy megállapodjon a Hondával, sőt akár az is előfordulhat, hogy az előző szezont legjobb hondásként, az összetett harmadik pozícióban záró Esteban Guerrierivel nem csak csapat-, hanem márkatársak is lesznek.

Ez a sajtópletyka pedig pontot tehet azon korábbi aggodalmak végére is, melyek szerint a Honda még nem kötelezte el magát hivatalosan a WTCR iránt 2019-re, mondván, a japán gyártó csak akkor tesz bejelentést túraautós programjuk kapcsán, amint valamennyi részlet tisztázódik.

Guerrieri volt 2018-ban a másik Honda-támogatott versenyző Tiago Monteiro mellett, viszont az még kérdés tárgyát képezi, hogy – a portugál maradásával kalkulálva – kié lehet a negyedik és – az idei szezonra bevezetett szabálymódosítások értelmében – egyben utolsó Civic Type R.

Fotó: Landek Norbert / Braking News Motorsport, Francois Flamand / DPPI (FIA WTCR Media)

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr5314587798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása