WTCR - MONTEIRO MÁR 2019-RE FÓKUSZÁL

03718010_ff_0979.jpg

Japánban, több mint egy évnyi kihagyást követően visszatérhetett az autóversenyzéshez Tiago Monteiro – a portugál, aki tavaly egészen a balesetéig a világbajnokság legfőbb várományosa volt, már a jövő évre koncentrál.

Mint az ismeretes, 2017 szeptemberében, a Honda barcelonai privát tesztjén szenvedett el komolyabb fej- és nyaksérülésekkel járt balesetet Tiago Monteiro. A 42 éves portugál nagyon kemény küzdött a felépüléséért és a karrierje megmentéséért, a csata pedig nem is volt hiábavaló: a múlt hétvégén, Suzukában már a Boutsen Ginion Racing Hondájának volánjánál ült, a futamokon két 15. és egy 11. helyet szerezve.

03718010_11303.jpg

„468 nap telt el az utolsó, argentínai WTCC-versenyem óta, de amikor a felvezető körön a gumijaimat melegítettem, esküszöm, hogy úgy éreztem, mintha csak két hete lett volna. Ugyanez volt, amikor elindult a futam” – idézi a touringcars.net Monteiro gondolatait, hozzátéve, hogy annak azért örült volna, ha a suzukai hétvégét nem az eddigiekhez képest eltérő menetrenddel bonyolították volna le: „Szívesen futottam volna a második időmérőt vasárnap reggel, de a hétvége folyamán így is jelentős önbizalomra tettem szert az autóban. Jó volt a felszabadultság érzése. Természetesnek éreztem az egészet, mintha nem is hagytam volna abba. Persze, még jobban fel kell majd vennem a ritmust, és mindent egy kicsit jobban megértenem, de legalább jól éreztem magam.”

„Ahogyan azt már mondtam, ez egy érzelmes hétvége volt: nagyszerű volt látni a srácoktól és a teljes családtól érkező támogatást, és ez az, ami hajtott engem előre, és erőt adott a visszatéréshez. Nem tudom eléggé megköszönni nekik, a támogatásuk nélkül ugyanis valószínűleg feladtam volna. Izgalmas volt visszatérni egy komplett hétvégére, örömmel tölt el az, ahogyan alakultak a dolgok. Nagyszerű kiindulópontom van 2019-re. Visszatértem, és már a téli teszteket, valamint a következő évet várom” – fűzte hozzá a portugál, aki orvosai tanácsára az idei utolsó, makaói hétvégén már nem áll rajthoz.

Fotó: Francois Flamand és Clement Marin / DPPI (FIA WTCR Media)

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr3114334775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása