A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) korábbi elnöke, Max Mosley szerint a Forma-1-nek nem kéne félnie a radikális változásoktól. Ő maga is előállt egy szőrszálhasogató ötlettel.
Valamilyen szinten a Pirellinek is keresztbe tett a V6-os hibridmotorok 2014-es érkezése. Az olasz-kínai gumigyártó mostanáig azokhoz alkalmazkodott, de innentől kezdve a hangsúly inkább az aerodinamikán lesz.
2014-ben az enstone-i istálló (akkor még Lotus) már használta a franciák erőforrásait, azok azonban messze elmaradtak az eltűrhető minőségtől. A csapat venezuelai pilótája szerint idén ennél sokkal jobbak lehetnek a gyári támogatás miatt.
Véglegesen visszavonul a versenyzéstől az egykori Forma-1-es pilóta, Jos Verstappen, hogy fia, Max Verstappen királykategóriás pályafutásának egyengetésében segédkezzen.
Decemberben még Bernie Ecclestone is úgy vélte, hogy nüansznyi esély sincs arra, hogy visszatérjen jövőre, 2017-ben a Nürburgring. Most azonban úgy néz ki, hogy mentőövet kaphat a német pálya.