WTCC - TOVÁBBFEJLESZTIK A CHEVROLET-T

wtcc-termas-de-rio-hondo-2015-hugo-valente-chevrolet-rml-cruze-tc1-campos-racing_1.jpg

Sportmotores-nek egy név nélküli RML-es forrás elárulta, hogy már dolgoznak a fejlesztendő területeken.

A 2015-ös rajtrácson négy márka volt jelen a Citroennek, a Hondának, a Ladának és a Chevrolet-nek köszönhetően, azonban ebből csak az előbbi három manufaktúrának van gyári támogatása, miközben a amerikai márka Cruze-jait a brit RML, a pilóták, a promóter és a szponzorok tartják fenn, ennek dacára, mégis ebből az autóból láthattuk a legtöbb darabot a mezőnyben, ugyanakkor az erősorrendben a 3-4. hely környékén táncoltak..

A fent megnevezett lapnak egy meg nem nevezett RML-es forrás elárulta, hogy az adatok kielemzésre kerültek egy teljesítményanalízis keretein belül, és kiderült, hogy 12 hétvégéből

  • nyolc alkalommal volt gyorsabb a Cruze, mint a citroenes Mehdi Bennani,
  • kilencszer, mint a legjobb hondás,
  • és nyolcszor, mint a legjobb ladás.

Azonban hiába jók a Cruze-ok egy körön, versenytempóban egyértelműen a Honda mögött voltak, sőt, nem egy alkalommal fordult elő az is, hogy a Lada Vesták is törtek némi borsot az orruk alá. Az autó 2009-es bevetése óta 2015-ben először következett be az, hogy a márka futamgyőzelem nélkül zárta egy WTCC-szezont. Mindennek "fényében" az RML nem dőlhet hátra a téli szünetben, így már ügyködnek is a szakemberek a fejlesztésre szoruló területeken.

A 2016-os esztendő végeztével lejár a TC1-es autók három évre szóló homologizációs időszaka, mely után új autókat lehet fejleszteni. A brit cég eddig nyolc darab Chevrolet Cruze-t készített el, és a tervek szerint ez a szám már nem fog nőni. A fenti forrás szerint egy motor nélküli Chevy 450.000 eurót kóstál, a motor további 300.000 eurót.

Fotó: motorsport.com

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr578250160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása