Lufi volt a Ferrari IndyCar-projektje

Annak ellenére, hogy az olasz istálló az elmúlt időszakban többször is kacérkodott a gondolattal, Mattia Binotto kijelentette: a Ferrari a közeljövőben biztosan nem csatlakozik az IndyCar mezőnyéhez.

20008-tuscan-gp-thursday.jpg

2021-től bevezetik a Formula–1-ben a költségplafont, az évi 145 millió dolláros limit egyes csapatokat arra sarkall, hogy más sorozatokba is beszálljon, hogy munkaállományuk egy részét – a leépítés helyett – átcsoportosíthassák. Így a Mercedes csatlakozott a Formula–E-hez, a Red Bull pedig a DTM-ben indít csapatot az AF Corséval közösen, míg a Ferrari az IndyCarral szemezett – legalábbis erről beszélt még tavaly májusban Mattia Binotto, az olaszok csapatfőnöke.

A Speedweek értesüléseire hivatkozva viszont arról ír a RACER, hogy az olasz márka és az amerikai széria között nem vezettek eredményre az egyeztetések. „A megbeszélések után arra a következtetésre jutottunk, hogy a közeljövőben nem szállunk be az IndyCarba” – idézi a lap Binotto szavait, hozzátéve, hogy közép vagy hosszú távon ez még változhat. – „Jelenleg a Formula–1-es beruházásainkra szeretnénk koncentrálni.”

Sean Bull Design

Amazing oppourtunity to work with @redbull and their Homestretch ser... ies on bringing all the liveries to life on GT Sport with some huge names taking part in the race this Thursday A glimpse here at some of the designs revealed so far All liveries being shared by the divers on their pages and in my story!

Így nézhetett volna ki a Ferrari IndyCar-autója – legalábbis Sean Bull látványtervei alapján.

Mindennek értelmében a Chevrolet és a Honda maradnak az IndyCar egyedüli motorbeszállítói, de a sorozat tulajdonosa, a Penske keresi annak lehetőségét, hogy tovább bővüljön a paletta a 2023-as szabályváltozások előtt. Két év múlva a 2,2 literes, ikerturbós V6-os erőforrásokat 2,4 literes hibridmotorok váltják, ezek teljesítménye a korábbiakhoz képest 100 lóerővel több, 800 lóerő, ami a KERS használatával további 80-100 lóerővel nőhet.

Fotó: Scuderia Ferrari Press Office

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr5116418160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása