Tom Coronel bejelentésével ötre nőtt a biztos résztvevők száma a túraautó-világkupa 2020-as idényében.
Még január első felében ismertette felállását a Honda, csütörtökön pedig a japán gyártó azt is véglegesítette – ezzel megerősítve a korábbi pletykákat –, hogy Esteban Guerrieri, Néstor Girolami, Tiago Monteiro és Tassi Attila kvartettjének minden tagja a Münnich Motorsport színeiben indul. Ám a jelenleg is érvényben lévő szabályok miatt a négy Civic két kétautós csapattal indítható, így hivatalosan az egyik páros az ALL-INKL.COM Münnich Motorsportot fogja képviselni, míg a másik az ALL-INKL.DE Münnich Motorsportot – a párosításokat a tavaly bajnokesélyes német gárda később jelenti be.
A WTCR idei éve szempontjából kardinálisabb kérdés viszont inkább az esti órákban tisztázódott, amikor is megerősítették, hogy Tom Coronel 2020-ban is a Comtoyou Racing versenyzője lesz, de – a csapat korábbi bejelentésének értelmében – a holland már nem Cuprát, hanem egy Audit fog vezetni. „Számomra nagyon fontos, ha egy csapatnál huzamosabb ideig versenyezhetek, tavaly jól összeillettünk a Comtoyou csapatával” – nyilatkozta Coronel.
A Goodyear év előtti tesztjén már vezethette is az RS 3 LMS-t, amiről a következő tapasztalatait osztotta meg: „Technikailag sok mindenben hasonlít az Audi a Cuprára, amivel tavaly versenyeztem, ennek ellenére meglepett engem az RS 3 LMS. Ugyanakkor bizonyos szempontokból különböző, ez pedig jó érzéssel tölt el.”
A 47 éves versenyző pályafutása 31. szezonjára készül, ezt jelezve az idei évben a #31-es rajtszámot használja majd, de ennél is fontosabb lesz számára, így idén teljesíti 500. versenyét – ha a WTCR-től kezdve a holland túraautó-bajnokságig mindent számításba veszünk, 484-nél tart a számláló. Tavaly nem zárt jó évet Coronel, csak a 22. lett a bajnokságban, legjobb eredménye is csupán egyetlen hatodik hely.
Coronel az ötödik versenyző a túraautó-világkupa 2020-as rajtrácsán, ami nem éppen a legjobb arány annak tudatában, hogy holnap, vagyis március 6-án lejár a (meghosszabbított) nevezési határidő.
Fotó: FIA WTCR Media
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.