A csapat főversenyzői státuszába előléptetett Nicholas Latifi révén töltik fel a szponzorhiányt a Williamsnél.
Az elmúlt időszakban többször is cikkeztünk a Williams nem éppen rózsás helyzetéről (itt és itt): küzdelmes 2020-as évnek néz elébe a grove-i csapat, mivel a fejlődés ellenére a mezőny végén maradhat a Formula–1-ben, ráadásul a támogatók sorra hátrálnak ki a csapat mögül – legutóbb a Rexona, az PKN Orlen, a Symantec, az Omnitude és a Tata fordítottak hátat a csapatnak.
Arra lehetett számítani, hogy kiváló anyagi háttérrel rendelkező új versenyzőjük, Nicholas Latifi ellensúlyozhatja a távozott szponzorok hiányát, és így is lett: a minap bejelentették, hogy a Lavazza olasz kávévállalat és a Sofina Foods élelmiszeripari vállalkozás is beáll a Williams támogatói közé. Előbbivel 2016 óta ápol jó viszonyt a királykategóriában idén bemutatkozó 24 éves versenyző, míg az utóbbi cég pedig édesapja, a McLarenben 350 millió dolláros részesedéssel rendelkező Michael Latifi tulajdonában áll.
Fotó: Hungaroring média, Zak Mauger / LAT Images (FIA Formula 2 Media)
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.