Ausztráliában nem láthatjuk majd az SF90-eken a Mission Winnow logóit, helyette 90. évfordulója ünneplésének ad teret a Ferrari.
Az előszezon egyik jelentős vitáját a Ferrari és a Mission Winnow tavaly ősszel indult együttműködése robbantotta ki, ugyanis felmerült a gyanú, hogy a Philip Morris almárkája nem is a dohányzás alternatíváit, hanem az anyacég produktumait hirdeti.
Az ausztrál hatóságok indítottak először vizsgálatot a fehér Mission Winnow-logók ellen, ám a Ferrari a további hercehurcát megelőzte azzal a döntéssel, miszerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon új festéssel lesz jelen. Ennek keretében az első és a hátsó szárnyról, az orrkúpról és a motorborításról is eltűntek a megkérdőjelezett feliratok, helyüket pedig olyan logók vették át, amelyek a Scuderia 90. évfordulójára utalnak.
Azonban minden jel arra mutat, hogy a szezon második versenyhelyszínén, Bahreinben ismét az eredeti dizájnt fogja használni a Ferrari. Ezt pedig csak megerősíti a Mission Winnow megnyilvánulásai: a vállalat egy Twitter-bejegyzésben egyértelműen leszögezte, hogy 2019-ben a Ferrari névadó támogatója lesz – habár az olasz gárda a hivatalos csapatnevéből eltűntette az almárka nevét –, és valamennyi változás csak az év első F1-es hétvégéjére érvényes.
Fotó: Scuderia Ferrari / Twitter
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal