Lehullt a lepel Daniel Ricciardo első Renault-járól, az R.S.19-ről.
Az ígért időponthoz képest némi késéssel, de végül csak befutott a Renault 2019-es Forma-1-es autója, amit a csapat enstone-i főhadiszállásán mutatott be. Dizájnjában szinte egy és ugyanaz az R.S.19, mint az R.S.18 – igaz, ez egy kissé meredek kijelentés annak „fényében”, hogy az idei autó eddig csak számítógépes grafikákon jelent meg, amely jelenséget már nem először tapasztaljuk az aktuális előszezon folyamán.
A Renault gyári szinten 2016-ban tért vissza a Forma-1-be, azóta pedig folyamatosan lépked előre az erősorrendben, így egy 9., egy 6. és egy 4. hely után most már a dobogó lenne a cél a konstruktőri kiírásban, amiben Nico Hülkenberg mellett a gárda újdonsült igazolása, a Red Bulltól érkező és öt év után csapatot váltó Daniel Ricciardo lehet a Renault segítségére.
Azonban ehhez egy versenyképes autóra is szükség van. A Renault elismerte, a tél folyamán ráfeküdt a motor fejlesztésére – a franciák egy teljesen új motorkoncepciót alkottak a tavaly év végén futtatott C-specifikáció alapján.
Az autóbemutatók sora egy meglehetősen sűrű szerdai nappal fog folytatódni, amikor is a Mercedes, a Racing Point és a Red Bull is bemutatja 2019-es versenygépét. A Renault negyedikként kerített sort erre, a Haas, a Toro Rosso és a Williams triója után.
Fotó: Renault F1 Team / Twitter
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal