F1: „Nem tudok hazudni, ez fájt” – kirúgásáról beszélt Albon

Először szólalt meg F1-es ülése elvesztése kapcsán Alexander Albon.

si202012120200_news.jpg

Pénteken pontot tett a találgatások végére a Red Bull, és hosszas tanakodás – és ezzel együtt várakozás – után bejelentette, hogy jövőre Sergio Pérez lesz Max Verstappen csapattársa, így Alexander Albon csak teszt- és tartalékpilótaként marad a csapat kötelékében. Két dobogós helyezése ellenére thai-brit versenyző az elmúlt másfél szezonban rendre alulmaradt a hollanddal szemben, így habár az utolsó pillanatig lehetősége volt bizonyítani, végül a még futamgyőzelmet is szerző mexikói szerződtetését találták jó döntésnek.

Érdekes módon lefokozott pilótáját nem szólaltatta meg pénteki sajtóközleményében a Red Bull, vasárnap azonban közösségi oldalán reagált a történtekre Albon, aki – sajtóértesülések szerint – nem sokkal a bejelentés előtt, de jóval annak megszületése után tudta meg csapata döntését, noha ő volt az egyik legfőbb érintett.

„Srácok, nem tudok hazudni nektek, fáj. Mindent beleadtam, de úgy látszik, nem volt elég” – kezdte Albon a kirúgása kapcsán. – „Szeretnék köszönetet mondani az egész éves támogatásért, különösen a thai szurkolóknak, akik mindig mellettem álltak. Nem adom fel, mert erre tettem fel az életem, nem hagyhatom itt abba. Érzem, hogy van még bennem, így arra fogok fókuszálni, hogy a thai zászló alatt visszatérhessek 2022-ben.”

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Alex Albon (@alex_albon) által megosztott bejegyzés

Korábban a sajtó azt is pedzegette, hogy Nico Hülkenberg is a Red Bull listáján szerepelt, ezt azonban Pérez bejelentése után határozottan cáfolta Christian Horner, a Milton Keynes-iek csapatfőnöke. „Volt egy rövid megbeszélésünk vele, de az elmúlt hónap folyamán felpörögtek az események. Őrületesek voltak a körülmények, nemde?” – idézi Hornert az F1i.com. – „Nico ugyancsak egy olyan versenyző, akinek helye lenne az F1-ben, de szerencsénkre jött Pérez, akinek nem volt ülése, így időt tudtunk nyerni, hiszen neki nem volt más lehetősége. Így befejeztük a szezont Alexszel, mielőtt döntöttünk volna.”

Pérez egyébként az első „kívülről érkezett” versenyző a Red Bullnál Mark Webber 2007-es leigazolása óta, ugyanakkor nem teljesen ismeretlen számára a közeg, hiszen 2009-ben épp a Horner tulajdonában álló Ardennél versenyzett a GP2-ben. Pérez akkor 12. lett az összetettben, két dobogójával azonban így is legyőzte akkori csapattársát, az azóta már számtalan bajnokságban megfordult, jelenleg a Formula–E-ben versenyző Edoardo Mortarát.

Fotó: Getty Images / Red Bull Content Pool

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr4316352512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mentorosh lecsó 2020.12.21. 17:40:53

Egyáltalán még vkit érdekel ez a "vígjáték", amit manapság F1-nek neveznek ?!?

1.6-os Opel Astra motorok, nulla verseny, szén-dioxid kvóta, klímavédelem, BLM mozgalom...

Mitől beszélgetünk ? ? ? ? ?

(jöhetnek a "400 PPM CO2 Gréta" hozzászólások, bírom a kritikát...)

degeco 2020.12.21. 17:56:03

@mentorosh lecsó: az idei szezon nem volt rossz
Érdemes lenne néha rákukkantanod

Indriq 2020.12.21. 20:10:02

nem értem Albon hisztijét, rühellem a kis hollandot, de amíg az a mercik után kapaszkodott, Albon racing pointok után küzdött, elismerem, a gyapotszedő elvett tőle győzelmet is, de ez azért mindenkinek benne van a pakliban egy évadban.

apro_marosan_petergabor 2020.12.21. 20:15:38

Uncsi versenyek. Túlszabályozott minden. Ha berepül a pályára egy szúnyog, leállítják a versenyt. Nincsenek csinos csajok.
A pilótákat nem a tehetség, inkább a sponzorok viszik...
A Mercédesz lenyomja a mezőnyt, a Ferrari szétesett, Raikönnen nyugdíjra gyűjt (hagyják), a többiek felejthetőek, ...
Az értelmesebbek már elfelejtették az F1-et (Toyota, Honda, BMW, Audi stb.)- és inkább az EV-be ruháznak.

eMJe 2020.12.22. 00:37:22

@mentorosh lecsó: Vagy 5 éve nem nézem ezt a sz*rt, de a blm hozzám is eljutott. Most már csak azért sem nézem, remek, hogy ezt a hányadék "politikát " (ezt az aljas szemforgatást most ne részletezzük) ide is betolták. Lassan tényleg pusztulás lesz. Felteszik a ***koronát*** erre...

mentorosh lecsó 2020.12.22. 16:34:10

@degeco: az idei "szezon" nem is volt szezon... inkább f**szom...

Én kérek elnézést !

mentorosh lecsó 2020.12.22. 16:36:21

@eMJe: valszeg ezért vagyok teljesen leakadva én is !

Miért kell a napi politikát bevinni a sportba ? ! ?

mentorosh lecsó 2020.12.22. 16:51:36

@apro_marosan_petergabor: A Ferrari már csak azért van ott, hogy reklámértéke legyen ! Hogy ne merüljön teljesen feledésbe a neve mint sok neves autógyárnak a közelmúltban...

Jahh, meg van Alfa Romeo is... Ahhhaaam értem...

Inkább néznék 16, tehetséges srácot, egyforma Koenigsegg Agera-kal (a festés lehet más), test-test ellen, mint RÉGEN a német DTM-ben !
A DTM-et is a CO2 Grétáknak sikerült Trabant és Wartburg zümmögéssé silányítani...

Nem akarok elektromotort hallani egy AUTÓversenyen !
Akkor inkább felszállok a metróra vagy a 4-6-os villamosra... ... ..

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása