A három német manufaktúra több radikális döntéssel is előállt az elmúlt napokban versenyprogramjaik kapcsán. A Volkswagen teljesen lehúzza a rolót.
Audi
- december 1-jével Julies Seebach lett az Audi Sport új ügyvezető igazgatója, a posztot az elmúlt években betöltő Dieter Gass más feladatokat kap az ingolstadtiaknál azt követően, hogy a DTM GT3-as szabályrendszerének érkezésével megszűnik gyári szerepvállalásuk a sorozatban.
- Azt is bejelentette a héten az Audi, hogy a 2020/2021-es szezon után kivonul a Formula–E-ből, noha korábban az elektromos sorozatra hivatkozva szállt volna ki a DTM-ből, azonban visszatér a WEC-be, és 2022-ben a Dakar-ralin is indul.
BMW
- Kedd este a BMW rövid közleményben tudatta, hogy az Audit példáját követve szintén hátat fordít a Formula–E-nek a következő idény végén. Döntését azzal indokolja a bajor márka, hogy minden sorozaton belüli lehetőségét kimerítette, ami technológiája fejlesztését illeti.
Volkswagen
- Az Audinál és a BMW-nél is drasztikusabb döntést hozott a Volkswagen, mely közölte, hogy valamennyi versenyprogramját leállítja, még az elektromos vonatkozásúakat is. A motorsport-részleg 169 alkalmazottja azonban továbbra is a márka kötelékében marad.
- Ami ralis és túraautós ügyfélprogramjaikat illeti, a Polo GTI R5-höz és a Golf GTI TCR-hez továbbra is biztosítanak majd tartalékalkatrészeket.
Fotó: LAT Images / Formula E Media, Audi Communications Motorsport, Kacskovics Mihály Béla
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr5116315958
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.