TCR EU: Újabb győzelmével utcahosszal vezet Nagy Dániel

Ismét zseniális teljesítményt mutatott a BRC Racing Team magyar versenyzője, újabb elsőségének köszönhetően ráadásul komoly előnyre tett szert a pontverseny élén.

2020_tcr_europe_sim_le_castellet_r2_leading_quartet_03.jpg

Szerdán immár a negyedik fordulóját rendezték a TCR Europe SIM Racingnek, helyszínül a pixelekből felépített Paul Ricard-i pálya szolgált. Csakúgy, mint eddig, ezúttal is legyőzhetetlen volt az időmérő edzésen Nagy Dániel, az újabb pole újabb 10 pontot is jelentett a hyundaiosnak az összesítésben.

A BRC Racing Team magyar versenyzője az első verseny rajtja után is megőrizte a vezetést, noha szorosan a nyomában lihegett csapattársa, Mat’o Homola, valamint az audis Gilles Magnus. A folytatás azonban már csak legfeljebb a középmezőny elején hozott izgalmas csatákat, ütközeteket, míg Nagy közel 2,5 másodperces fórral gyűjtötte be ötödik sikerét a szimulátorsorozatban, a dobogó Homola és Magnus kettősével egészült ki.

2020_tcr_europe_sim_le_castellet_r2_99_daniel_nagy_124.jpg

A másik két magyar érdekeltség közül a Zengő Motorsport WTCR-programjába bejelentett Boldizs Bence a negyedik, Tenke Tamás pedig a hatodik helyen futott be. Ami meg a hátsóbb traktust illeti, a verseny végén igencsak vitatható ütközetből került ki félig-meddig győztesként Andrej Studenić, a Brutal Fish Racing csapatmenedzsere, miután az utolsó kanyarban összeütközött Nicolas Baerttal, a Comtoyou Racing tulajdonos-csapatfőnök Jean-Michel Baert fiával.

Ezzel ugyanis a szlovák indulhatott az élről a második, fordított rajtrácsos e-futamon, de pillanatokkal később már Aurélien Comte állt az élre a Peugeot-val, majd Mikel Azcona sorolt be a második, Homola pedig a harmadik helyre. Valamivel hátrébb Tenke és Magnus ütköztek, amiből a TCR UK-bajnok Lewis Kenttel is összeakadó magyar jött ki rosszabbul, ellenben Nagy Dániel előnyt tudott kovácsolni versenytársai balszerencséjéből, rövid időn belül az ötödik helyen találta magát.

Ekkor viszont még nem tudott közbeszólni az élboly küzdelmeibe a 22 éves magyar, de ennek ellenére korántsem volt annyira egyértelmű a meccs, mint az első futamon. Homola megelőzte Azconát a spanyol hibázott, amivel a makedón Viktor Davidovski nyert egy pozíciót. A 2018-as TCR Europe-bajnok aztán Naggyal szemben is alulmaradt, igaz, az első kísérlete koccanásig fajult, de másodjára már maga mögé tudta utasítani a cuprást.

2020_tcr_europe_sim_le_castellet_r2_7_aurelien_comte_05.jpg

Azcona ezzel ki is szállt a győzelemért folytatott küzdelemből, viszont Comte és Homola, valamint Davidovski és Nagy kettőse öldöklő csatát vívott az első, illetve a harmadik helyért. A nyolcadik körben a szlovák támadást is indított a francia ellen a sikánnál, majd az utolsó kanyarban koccanva pozíciócsere is történt kettejük között, míg Nagy megszerezte a harmadik helyet. A következő körben Comte visszakaparintotta a vezetést, amit már ki sem engedett a kezei közül, igaz, mindössze két tizedmásodperces előnnyel iratkozott fel a virtuális futamgyőztesek listájára. Homola és Nagy révén kettős dobogóval zárt e-Franciaországban a BRC, de Davidovski hátránya is épphogy meghaladta az egy másodpercet.

Tenke valamilyen oknál fogva nem állt rajthoz a második futamon, Boldizs pedig kilencedik lett, így az összetett élén Nagy Dániel előnye 21-ről 56 pontra hízott, ráadásul a Paul Ricard-on gyűjtött 80 pontjának köszönhetően két abroncsot majd ingyen használhat az igazi sorozat negyedik, barcelonai hétvégéjén.

Két hét szünet után, június 24-én folytatódik a TCR Európa-kupa e-sport kiírása, akkor majd a zolderi pályára látogat el virtuálisan a mezőny.

Az első futam végeredménye ITT, a második futamé pedig IDE kattintva tekinthető meg.

A TCR Europe SIM Racing negyedik fordulójának közvetítése:

A TCR Europe SIM Racing állása (4./7 forduló után):

tcr_eu_sim_racing_2020_allas_4_fordulo_utan.jpg

Fotó: TCR Europe Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr7215804612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása