Ezúttal a szakadék szélén billegő Williamsszel kezdett el élcelődni William Storey és a Rich Energy.
Múlt hét pénteken bejelentették, hogy a Williams szakított két nagyobb szponzorával, köztük a főtámogató ROKiT-tal, a csapat fennmaradása érdekében pedig hajlandó feladni függetlenségét, akár a komplett tulajdonrészt eladva. Úgy tudni, a ROKiT-tal nem saját problémái miatt szakított a 2023-ig meghosszabbított szerződés ellenére a grove-i együttes, állítólag még 2019-re is tartozik még 10 millió euróval (3,4 milliárd Ft). A telekommunikációs vállalat azóta sem szólalt meg nyilvánosan a szakításról – írja a gpblog.com.
Viszont újra képbe került a Rich Energy, az energiaital-gyártó ezúttal a Williamst „környékezte meg” a Twitteren, a maga módján.
Williams Storey, a Rich Energy vezérigazgatója a Williams és a ROKiT szakításának másnapján egy fényképet osztott meg, melyen a Williams autójára rákerült az energiaital-gyártó logója. „Ezt a festést a Williams tervezte 18 hónappal ezelőtt” – állítja Storey. – „Véleményem szerint egy kilenc számjegyű tőkeinjekcióval, egy új üzleti modellel, továbbá új vezetéssel tudnának építeni örökségükre, újra elsőosztályú csapatként működhetne. Élvezhetnék az F1 reneszánszát, amit érdemelnek.”
null
null
Egy nappal később hasonló tweet jelent meg a Rich Energy Twitter-oldalán is, melyben a vállalat azt állítja, hogy az általuk megosztott képen a Rich Energy Williams Racing autója látható a csapat főhadiszállásán. „Nagyszerű csapat, a megfelelő vezetéssel és befektetéssel visszatérhetnek az F1 pódiumára” – írják.
null
null
Közismereten szeretne visszatérni a Formula–1-es szponzorációba a Rich Energy, bár igazán meglepő lenne, ha bármelyik csapat szövetségre lépne Williams Storeyékkal azok után, ami az energiaital-gyártó és a Haas között történt a tavalyi év folyamán. Mint ismert, a Rich Energy és az amerikai csapat viszonya alig néhány hónap alatt megromlott, már a szezon vége előtt szakítottak a felek.
Arról, hogy mennyire komolyak ezúttal is a Rich Energy szándékai, árulkodó, hogy mindkét fényképen szerepel a Rexona logója, mivel a dezodormárkával épp az idei szezon előtt fejezte be együttműködését.
Fotó: Haas F1 Team Media
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal