Folytatódnak az újjászervezések a Renault technikai részlegén, ennek újabb áldozata Nick Chester technikai igazgató, aki közel két évtizeden át szolgálta az enstone-i istállót.
Péntek délután a Renault Forma-1-es csapata bejelentette, hogy azonnali hatállyal távozik posztjáról a gárda technikai igazgatója, Nick Chester. A szakember még 2000-ben, vagyis majdnem 20 évvel ezelőtt vette fel a munkát Enstone-ban, számos pozícióban segítette a csapatot a Benetton-, majd az újabb gyári renault-s korszakban is. 2011-ben mérnökigazgatóvá lépett elő, így szerepet kapott a futamgyőztes 2012-es és 2013-as autó tervezésében is. Technikai igazgatóvá a 2013-as szezon és James Allison ferraris átigazolása után nevezték ki.
„Élveztem a csapattal eltöltött tizenkilenc évet, amelyet a versenyszellem hajtott, és ahol hihetetlenül lojális és tehetséges emberekkel dolgozhattam együtt. Már várom az új kihívást, a többieknek pedig a legjobbakat kívánom a jövőre nézve” – búcsúzott Chester a Renault kommünikéjében.
Cyril Abiteboul, az enstone-i együttes vezetője így köszönte meg Chesternek az elmúlt közel 20 év kemény munkáját: „Nick majdnem 20 éven át kulcsszerepet játszott Enstone-ban. Ezalatt az idő alatt sosem lankadt a csapat iránti szenvedélyen, még az embert próbáló időszakok ellenére sem. Mostanság főként az ő elköteleződése, technikai hozzáértése és lelkesedése inspirált minket, és neki köszönhetően térhettünk vissza a középmezőny elejére a mezőny végéről. Mindent köszönünk Nicknek, sok sikert kívánunk neki pályafutása következő szakaszához” – mondta.
Nem Chester az első áldozata a Renault átszervezéseinek: nemrégiben Peter Machin hagyta el a csapatot, őt az aerodinamikai részleg vezető pozíciójában Dirk de Beer váltotta, 2020-tól pedig Pat Fry is csatlakozik – mint arról korábban beszámoltunk.
Fotó: Renault Media
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal