Neves szakemberekkel fegyverkezett fel a Renault a folytatásra, lecsapott a Williams és a McLaren korábbi szakemberére is.
Bejelentésekben gazdag a Renault számára az USA Nagydíj hétvégéje, az enstone-iak ezeknek a sorát még pénteken indította, amikor közölték, hogy azonnali hatállyal és közös megegyezéssel távozik a csapattól Peter Machin, az aerodinamikai részleg vezetője. Helyét Dirk de Beer veszi át, aki 2008 és 2013 között már dolgozott a csapatnál – a köztes, lotusos időszakban is –, legutóbb pedig a Williams aero-főnöke volt, pozíciójáról 2018 első felében köszönt le.
De Beer munkáját a helyettes aerodinamikai vezető fogja segíteni, aki átmenetileg Vince Todd lesz, a következő évtől azonban egy másik csapattól érkező szakember fogja átvenni a posztot – a csapat tájékoztatásából nem derült ki még az sem, hogy melyik csapat állományából erősítenek majd. Fő aerodinamikusnak pedig James Rodgers-t nevezték ki.
A szombati időmérő edzés előtt egy újabb közlemény jelent meg a gyári csapat oldalán: 2020-tól Pat Fry is a Renault alkalmazásában lesz. Egyelőre nem tisztázott, milyen pozícióban, ugyanis a technikai részleget Marcin Budkowski, a karosszériatervezést Nick Chester irányítja jelenleg.
Komoly Forma-1-es tapasztalattal rendelkezik Fry: a Benettonnál állt munkába először, ahol 1992-ben már versenymérnökként dolgozott, majd hosszú időre a McLarennek kötelezte el magát. 2010-ban a Ferrarihoz igazolt, majd kis ideig a Manor csapatát segítette. Miután csődbe ment a kiscsapat, visszatért a McLarenhez, ahonnan az idei szezon elején távozott.
Fotó: Renault Media
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal