Változatlan versenyzőpáros, új hajtáslánc – a Mahindra és a Venturi is tisztázta a jövőjét.
Új technológiai partnerrel bővült, hosszú távú szerződést írt alá a ZF Grouppal a Mahindra Racing – a ZF a megállapodás keretében biztosítja a hajtásláncot és a lengéscsillapítót, illetve közreműködik a karosszéria fejlesztésében is többek között. A csapat a versenyzőit is megerősítette a 2019/2020-as szezonra: a párost továbbra is Pascal Wehrlein és Jerome d’Ambrosio alkotják, míg Nick Heidfeld marad teszt- és tartalékpilóta, Sam Dejonghe pedig szimulátor- és tesztversenyzői feladatokat lát el, akárcsak az előző két évben.
A Venturi Racing sem adós immár a bejelentéssel, a monacói csapat is hasonlóan nagy változásokon ment keresztül, mint a Mahindra, a következő években ugyanis a Mercedes erőforrását fogja használni, szintén egy hosszú távú megállapodás keretében. Emellett változatlan felállással is folytatja a Venturi, Felipe Massa és Edoardo Mortara maradnak a versenyzők – ahogyan azt már néhány hónappal ezelőtt megpedzegették.
A Mahindránál már az autót – az M6 Electrót – is leleplezték, a Venturinál csak részben:
Fotó: Sam Bloxham / LAT Images (FIA Formula E Media)
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal