F1: Magnussenék berágtak a versenybírókra

Baromságnak tartja a büntetést a Haas Forma-1-es versenyzője, Kevin Magnussen, ami miatt majdnem kicsúszott a pontszerző zónából.

km1-852.jpg

Első pontjait szerezte a kaotikus Forma-1-es Német Nagydíj óta a Haas csapata, ám nem sokon múlt, hogy Szocsiban is pont nélkül zárjon Kevin Magnussen. A dán pilótára ugyanis egy öt másodperces időbüntetést róttak ki a verseny utolsó szakaszában: mégpedig amiatt, hogy miközben a Racing Point-os Sergio Pérezt támadta a hetedik helyért, elfékezte magát a 2-es kanyarnál, és nem az előzetesen kijelölt módon tért vissza a pályára – így végül a 9. lett.

Magnussen nem ért egyet a büntetéssel, szerinte túlságosan vastagon fogott a versenybírák tolla.

„Ez egy baromság. A 2-es kanyar eleve egy idióta kanyar… Rakjanak oda egy sóderágyat vagy valami mást!”

– idézi a Motorsport.com a dán szavait. – „Nem vagyok biztonsági szakértő, nem is leszek az soha, de úgy gondolom, hogy azzal elrontottam a kanyart, átrongyoltam egy rakás törmeléken, sok időt veszítettem, ezzel magamat büntetve.”

„Az FIA-nak semmit nem kellett volna csinálnia, mert nem teljesen tévesztettem el a kanyart. Nem volt fekete és fehér a sztori, ennek ellenére megbüntettek” – mondta.

A rádiókommunikációban egyetértett Günther Steiner csapatfőnök is Magnussennel, és odaszúrt a felügyelőtestületnek:

„Ha nem lett volna az a hülye, idióta versenybíró, nyolcadikok lennénk.”

Magnussen hozzátette, hogy szerinte azért is volt botorság a büntetés, mert elsősorban az ütközés elkerülésére törekedett, nem pedig arra, hogy minden hungarocelltáblát megkerüljön.

„Meg kellett volna állnom az autóval, hogy aztán balra húzódjak azért, hogy mindkét bóját megkerüljem. Én viszont túl nagy sebességgel érkeztem meg oda, így csak próbálta kontroll alatt tartani az autót. Aztán veszítettem egy pozíciót meg egy csomó időt, piszkosak lettek a gumijaim, így még több időt buktam. Jobb lett volna a pályán maradnom, és elengedni Pérezt” – magyarázta.

Fotó: Haas F1 Team Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr115182848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása