Nem fog javulni az olasz csapat helyzete a következő versenyeken – nyilatkozta a Forma-1-es Kanadai Nagydíjat megelőzően maga a csapafőnök, Mattia Binotto.
Várakozáson alul kezdte a 2019-es idényt a Ferrari, főleg az előszezonban látottakhoz képest. A maranellói csapat – amely legjobb eredményét Sebastian Vettel monacói 2. helyével érte el – ugyanis az aerodinamikai csomaggal is melléfogott, és a gumikezeléssel is vannak gondjai. Így ugyan a második helyen áll az összetettben, de már hat verseny után jelentős, 100 pont feletti a Mercedesszel szembeni elmaradása, miután a brackley-i gárda eddig mindegyik futamon győzedelmeskedett.
Ami viszont rosszabb hír a Ferrarinak, hogy a következő versenyek sem tartogatnak sok jót Vettelnek és Charles Leclerc-nek. A montreali hétvége előtt ugyanis a csapatfőnök, Mattia Binotto arról beszélt, hogy sokára jön még a következő fejlesztési csomag, amely előrébb lendítheti a gárdát.
„Tisztában vagyunk vele, hogy nem vagyunk eléggé versenyképesek, és egy ideig nem is lesznek olyan újításaink az autón, amelyek számottevő hatással lennének azokra a problémákra, amelyekkel a szezon eleje óta küzdünk”
– idézi Binotto szavait a GPToday.net, majd így folytatta a gondolatait:
„Habár a kanadai pálya karakterisztikája teljesen más kihívást állítanak elénk, a legfontosabb tényezők továbbra is a végsebesség, a fékezési hatékonyság és a tapadás lesznek. Ide megérkezve azonban arra készen állunk, hogy a legjobb formánkat nyújtsuk, és magunk mögött hagyjuk azokat a hibákat, amiket az előző pár hétvége folyamán elkövettünk.”

Nem valószínű, hogy idén megismétlődik Kanadában Vettel és a Ferrari tavalyi sikere.
A Ferrari tavaly győzni tudott Kanadában, egy 17 éven át tartó átkot megtörve, amivel Sebastian Vettel át tudta ugrani egy ponttal a mezőny egyik legnagyobb montreali specialistájának számító Lewis Hamiltont.
„Ha Kanadára gondolok, sok minden ugrik be a korábbi évekből. Ezen a pályán ugyanis már láthattunk néhány izgalmas és kiszámíthatatlan futamot”
– turkált az emlékei között Binotto, végül pedig kitért a 4,361 kilométeres Circuit Gilles Villeneuve legfőbb jellemzőire:
„A cél-egyenesre ráfordító sikánt megelőző hosszú egyenes és féktáv a legjobb előzési pont, így van esély arra, hogy látunk itt majd jó csatákat.”
Fotó: Ferrari Media
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal