F1 - NEM SZAMÍTANAK FEJLŐDÉSRE A FERRARINÁL

190024_monaco.jpg

Nem fog javulni az olasz csapat helyzete a következő versenyeken – nyilatkozta a Forma-1-es Kanadai Nagydíjat megelőzően maga a csapafőnök, Mattia Binotto.

Várakozáson alul kezdte a 2019-es idényt a Ferrari, főleg az előszezonban látottakhoz képest. A maranellói csapat – amely legjobb eredményét Sebastian Vettel monacói 2. helyével érte el – ugyanis az aerodinamikai csomaggal is melléfogott, és a gumikezeléssel is vannak gondjai. Így ugyan a második helyen áll az összetettben, de már hat verseny után jelentős, 100 pont feletti a Mercedesszel szembeni elmaradása, miután a brackley-i gárda eddig mindegyik futamon győzedelmeskedett.

Ami viszont rosszabb hír a Ferrarinak, hogy a következő versenyek sem tartogatnak sok jót Vettelnek és Charles Leclerc-nek. A montreali hétvége előtt ugyanis a csapatfőnök, Mattia Binotto arról beszélt, hogy sokára jön még a következő fejlesztési csomag, amely előrébb lendítheti a gárdát.

„Tisztában vagyunk vele, hogy nem vagyunk eléggé versenyképesek, és egy ideig nem is lesznek olyan újításaink az autón, amelyek számottevő hatással lennének azokra a problémákra, amelyekkel a szezon eleje óta küzdünk”

– idézi Binotto szavait a GPToday.net, majd így folytatta a gondolatait:

„Habár a kanadai pálya karakterisztikája teljesen más kihívást állítanak elénk, a legfontosabb tényezők továbbra is a végsebesség, a fékezési hatékonyság és a tapadás lesznek. Ide megérkezve azonban arra készen állunk, hogy a legjobb formánkat nyújtsuk, és magunk mögött hagyjuk azokat a hibákat, amiket az előző pár hétvége folyamán elkövettünk.”

180032_can.jpg

Nem valószínű, hogy idén megismétlődik Kanadában Vettel és a Ferrari tavalyi sikere.

A Ferrari tavaly győzni tudott Kanadában, egy 17 éven át tartó átkot megtörve, amivel Sebastian Vettel át tudta ugrani egy ponttal a mezőny egyik legnagyobb montreali specialistájának számító Lewis Hamiltont.

„Ha Kanadára gondolok, sok minden ugrik be a korábbi évekből. Ezen a pályán ugyanis már láthattunk néhány izgalmas és kiszámíthatatlan futamot”

– turkált az emlékei között Binotto, végül pedig kitért a 4,361 kilométeres Circuit Gilles Villeneuve legfőbb jellemzőire:

„A cél-egyenesre ráfordító sikánt megelőző hosszú egyenes és féktáv a legjobb előzési pont, így van esély arra, hogy látunk itt majd jó csatákat.”

Fotó: Ferrari Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr6214876662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása