A szezon hetedik versenyhétvégéjén debütál a Mercedes első 2019-es motorfejlesztése.
Rossz hír a riválisoknak, ugyanis Montrealban már biztosan bemutatkozik az idei Mercedes-erőforrás második specifikációja, noha egyáltalán nem szorul rá a brackley-i csapat. Az Ezüst Nyilak ugyanis az eddigi összes futamot megnyerték 2019-ben, ráadásul öt nagydíjat kettős sikerrel zártak – a hatból négy győzelem Lewis Hamilton, míg a másik kettő Valtteri Bottas nevéhez fűződik.
Kanadában pedig a lassítók ellenére komoly jelentősége van a motorerőnek, mert a pálya nyomvonalát több középhosszú, illetve hosszú egyenes tarkítja. További nehezítheti a többi csapat helyzetét a tény, hogy a másik három motorgyártó – a Ferrari, a Honda és a Renault (utóbbi a Ferrarihoz hasonlóan, Spanyolországban rukkolt elő az újításaival) – a korábbi versenyhétvégék folyamán már előrukkolt első fejlesztési csomagjával, így egyelőre abból kell kihozni a maximumot.
A hibridéra korábbi versenyeinek alakulása még kevesebb bizakodásra adhat okot azon szurkolók számára, akik nem a Mercedesszel szimpatizálnak. 2014-ben egy kettős műszaki dráma miatt úszott el az 1-2, viszont a következő három évben (2015-ben, 2016-ban és 2017-ben) nem talált legyőzőre Lewis Hamilton – ellenben tavaly Sebastian Vettel nyert a Ferrarival, Bottas és a Red Bull hollandja, Max Verstappen előtt.
Fotó: Mercedes Media Database
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal