TCR EU - MAGYAR ÜZENET BARCELONÁBÓL

tas-nagy-2018-esp.jpg

Elégedetten nyilatkoztak a barcelonai záróhétvégét követően a TCR Európa-kupa 2018-as szezonjának állandó magyar résztvevői, Tassi Attila és Nagy Dániel, akik az összetettben egymás mögött, a negyedik és az ötödik helyen zártak.

Magyar szempontból összességében jól alakult az év utolsó TCR Europe-hétvégéje Spanyolországban: noha a háborút nem sikerült megnyernie Tassi Attilának és/vagy Nagy Daninak, azaz végül egyikőjük sem állhatott fel az összetettbéli dobogóra, de apróbb csatákból eredményesen kerültek ki: a HELL-KCMG Hondájával Tassi megszerezte idei második győzelmét az első futamon, míg a M1RA-s magyar a másodikat a második pozícióan fejezte be.

Ami az összetett bajnokságot illeti, Tassi egy ponttal lecsúszott a bronzéremről Dušan Borković-csal szemben a szezont 153 egységgel zárva, Nagy Dani pedig az ötödik helyen végzett, 138 ponttal. A csapatok kiírásában a HELL Energy Racing Team with KCMG magabiztosan lett bajnok, a M1RA meg negyedikként fejezte be az idényt.

Ugyan tehát nem jött össze az összetett dobogó, de mind Tassi, mind Nagy elégedetten nyilatkoztak a hétvége lezártával, tegyük hozzá, hogy jogosan.

2018-2018_barcelona_race_1---2018_barcelona_r1_09_attila_tassi_138.jpg

„A hét elején még nem is mertem álmodni róla, hogy ilyen jó hétvégénk lesz, mivel elég sokan versenyzünk most, és nagyon erős nevek csatlakoztak a mezőnyhöz. Persze, bíztam benne, hogy a legjobb formámat tudom hozni, nagyon örülök, hogy így is lett. Jól megy az autó, érzem a pályát, és nagyon boldog vagyok, hogy meg tudtam szerezni a pole pozíciót az időmérőn, és még jobban annak, hogy meg is tudtam tartani azt, és megnyertem az első futamot” – összegezte a hétvégét Tassi Attila, hozzátéve, hogy természetesen nem örült annak, hogy a Borković-csal való küzdelme, majd ütközete kieséssel ért véget vasárnap. – „A második versenyen volt egy nagyon jó első köröm, aztán a semmiből felbukkant Borkovic és kilökött a sóderágyra. Innen már nem tudtam folytatni a futamot, és ezzel elestem az összetett 3. helyezéstől. Nyilvánvaló, hogy csalódott vagyok, de nem bánkódom, mert a rajt-cél győzelem TCR-pályafutásom eddigi legnagyobb eredménye, és ezt már senki nem veheti el tőlem. Ráadásul a csapatom nyert, szóval, így is van mit ünnepelni. Nagyon hálás vagyok, hogy idén is versenyezhettem, szerencsés vagyok, mert mindent egybevetve jó évet zártunk ma.”

2018-2018_barcelona_race_2---2018_barcelona_r2_999_daniel_nagy_105.jpg

Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Ez a második hely a maximum volt, hiszen a Hondák egész hétvégén nagyon gyorsak voltak. Szerettem volna egy dobogós eredménnyel meghálálni az egész éves támogatást a csapatnak, a szurkolóknak, a partnereknek, boldog vagyok, hogy összejött. Örülök, hogy így zártuk az évet, elmondhatatlanul büszke vagyok a csapatra, és itt is nagyon köszönöm nekik az egész éves munkát. Motiváltan zárom ezt az évet, annak ellenére, hogy sokszor küzdelmes volt. A jövőről még korai beszélni, most egy kis pihenés következik” – foglalta össze a gondolatait a barcelonai hétvége és a komplett idény kapcsán Nagy Dani.

Felhasznált források:

  • HELL ENERGY Média
  • Nagy Dani Média

Fotó: HELL ENERGY Média, TCR Europe Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr3614316693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása