A Jaguar szerdán lerántotta a leplet a második generációs gépéről, az I-TYPE 3-ról, egyúttal megerősítette, hogy nem módosít versenyzői felállásán, azaz marad a Nelson Piquet Jr. - Mitch Evans duó.
Igaz, még közel három hónap hátravan december 15-ig, az ötödik Formula-E-szezon nyitóversenyéig, de már egyre több csapat dönt úgy, hogy nem titkolózik tovább, s bemutatja autóját és felfedi a pilótapárosán.
Pár nappal korábban a BMW i Andretti Autosport, a minap meg a Jaguar cselekedett hasonlóképpen: a londoni Design Museumban tartott bemutatón kiderült, hogy az immár teljesen házon belül készült hajtáslánccal szerelt I-TYPE 3-at Nelson Piquet Jr. és Mitch Evans fogják vezetni, miután hosszú távra szerződött le velük anno a csapat. Sőt, még a teszt- és tartalékpilóta kiléte sem változott: a pozíciót továbbra is a kínai Ho-Pin Tung fogja betölteni.
ABB Formula E
Jaguar Racing revealed their season five challenger in London today, what do you think?
„Nagyszerű fejlődést mutatott be a Panasonic Jaguar Racing a Formula-E-ben rendkívül kis idő alatt. Remélhetőleg a Gen2-es Formula-E-autó és az új sportszabályok egy nagyon szoros szezont fog eredményezni. Ugyanis mindez határozottan azt jelenti, hogy valamennyi csapat ugyanonnan fog kezdeni” – nyilatkozta James Barclay, a Jaguar csapatfőnöke. – „Azt hisszük, mi vagyunk az első csapat, amelynek teljesen házi erőforrása van, ami számunkra végtelen lehetőségeket kínál a dizájn és a fejlesztés terén, ami a reményeink szerint az előnyünkre válhat a versenyképességet illetően.”
„A technológia hihetetlenül gyors ütemben fejlődik, a második generációs autó pedig nagyon fontos tesztelési alapot fog nyújtani a jövőbeni elektromos járműveink fejlesztéséhez és vezetéséhez. Az meg fantasztikus, hogy újra Nelsonnal és Mitch-csel lehetünk ott a mezőnyben, ami állandóságot biztosít a versenyzői felállásunkban. Mindkét versenyző tudása, tapasztalata és tempója segíteni fog minket abban, hogy valamennyi versenyen pontot szerezzünk és a dobogós helyezésekért harcoljunk” – tette hozzá.
A Jaguar valóban rendkívül gyors fejlődést produkált idáig, ugyanis az előző szezonban már a hatodik helyen zárt a konstruktőri kiírásban, az eggyel korábbi (és egyben első) idényéhez képest négy pozícióval előrébb zárva és 92 ponttal többet szerezve.
Fotó: ABB Formula-E
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal