Nagyon úgy néz ki, hogy a Ferrari annak ellenére ért el teljesítménytöbbletet idei erőforrásával, hogy a tavaly év végi sorozatos gondok után főként a megbízhatóság javítására fókuszáltak.
Mint ismeretes, az idei évtől már csak három erőforrás használható fel versenyzőként a rekordhosszúságú, 21 futamos világbajnokságon, a csapatok hatalmas pénzeket használtak fel, hogy tartósabbá tegyék őket. Egy egységnek immáron hét futamot kell kibírnia meghibásodás nélkül.
A Ferrari elsődleges célja az volt, hogy a szezon elején hasonló erőt adjon le a motor, mint amire képes volt tavaly Abu-Dzabiban. Vettel a 2017-es szezon második felében rengeteg technikai gonddal szembesült, így a vörösök nagyobb hangsúlyt fektettek a tartós erőforrás megépítésére.
Most olyan hírek láttak napvilágot, hogy ennek ellenére az első futamra szánt 062EVO névre hallgató specifikáció így is erősebb 10 lóerővel. Több változtatás is történt, a turbófeltöltő rendszer könnyebb lett, nagyobb erőt ad le, rövidebb a reakcióidő és az MGU-H feltöltése is hatékonyabb módon történik.
Érdekes lesz megnézni, hogy mire lesz képes az olaszok új erőforrása a Mercedes teljesen átépített verziójához képest, hiszen továbbra is a németeknél van az előny. Hétvégén, az Ausztrál Nagydíjon ebből kiderülhet valami.
Fotó: Zimbio
Írta: Lombárszki Csaba
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal