
A WSC Technológia Társaság a Genfi Autószalonon ismertette az E TCR technikai részleteit, valamint bemutatták a CUPRA e-Racer versenyautót is, melyet a SEAT épített teljes mértékben a szabályoknak megfelelően.
Nagyon komoly mérföldkő ez a túraautózásban, hiszen elektromos túraautó bajnokságot még soha senki sem hozott létre. Az E TCR szabályai szerint épített erőforrás, a sebességváltó és az áramátalakító egyetlen csomagot fog alkotni, amelyet több karosszériába, több autóba és akár a jelenlegi TCR-autókba is be lehet építeni.
A WSC Csoport elnöke, Marcello Lotti így reagált az eseményekre: „Először is szeretném megköszönni a Seat közreműködését, akik megépítették a CUPRA e-Racert, ez az első autó, ami teljes mértékben az E TCR szabályai szerint épült meg. Miért E TCR? Úgy érezzük, hogy felelősek vagyunk a komplett túraautózás közösségéért, és a jelenlegi trendeket sem hagyhatjuk figyelmen kívül. Ugyanazokat a technikai alapelveket fogjuk követni, mint ami a TCR-t is oly sikeressé tette, a cél hogy platformot építsünk ki ennek a konfigurációnak is.”
A technikai részletek:
- Négy-/ötajtós túraautók
- Az elektromos motor 300 kW-nyi állandó, 500 kW-nyi időmérős teljesítményt képes leadni.
- Az akkumulátor 65 kWh-s.
- Hátsókerék-hajtás
- McPherson első felfüggesztés
- Dupla lengőkaros hátsó felfüggesztés
Személy szerint én nagyon várom ezt a sorozatot, hiszen ha csak megnézzük, hogy a Formula-E-ből mit ki nem tudnak hozni, akkor érdemes ezt a kategóriát is figyelni. Nyilván a kettő közelről sem hasonlít egymáshoz, de történhetnek itt is érdekes események.
Fotó: TCR sajtóközlemény
Írta: Lombárszki Csaba
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal