Az olaszok nem lazsálnak, és elsőkként tolták át a rostán a jövő évi gépüket.
A motorsport.com megtudta, hogy az idei konstruktőri bajnokságot a második pozícióban záró Ferrari a jelenleg még 669-es kódnéven futó, 2018-as versenyautója a halóval együtt átment a frontális törésteszteken Milánóhoz közeli Bollate-ban, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) által jóváhagyott CSI létesítmény központjában. A teszt alkalmával természetesen jelen volt az olaszok technikai stábjának legfőbb tagjai, többek között a technikai igazgató Mattia Binotto is.
A maranellói együttes arról még jó néhány nappal ezelőtt tájékoztatta a nagyérdeműt, hogy online, 2018. február 22-én fogja leleplezni az autóját, amely még korábban teljesítette a releváns statikus teszteket.
Hasonlóan több Forma-1-es csapathoz, most a Ferrarinak is meg kell küzdenie azon a kormányzással és az első felfüggesztéssel kapcsolatos változásokkal, amelyet Charlie Whitingék meghatároztak és a múlt hét folyamán közöltek a Technikai Szabályzat 44-es számú pontjában.
A módosításnak annyi a lényege, hogy mostantól kezdve szabálytalannak számít az a koncepció, amely során a kormány forgatásával befolyásolható a felfüggesztés, ezáltal megváltoztatva az autó hasmagasságát - miután azt az FIA is belátja, hogy a teljes mértékű tiltás szinte lehetetlen, megadtak egy 5 milliméteres toleranciaküszöböt. Ez azt jelenti, hogy ennél nagyobb magasságbéli változás nem mehet végbe az autó elején, mozgás közben.
Az új autó munkálatait egy, a főtervező Simone Resta és az aerodinamikai részleget vezető Enrico Cardille vezette csapat irányítja.
Fotó: Zimbio
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.