F1 - MÓDOSÍTOTT AZ FIA A RÁZÓKÖVEKEN A RED BULL RINGEN

f1_grand_prix_austria_practice_bxb_sc1fhzfx.jpg

Miután a versenyzőknek és az autóknak is gondokat okoztak a pénteki gyakorláson folyamán a magasított kerékvetők, módosításokat eszközöltek a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) részéről.

Spielbergben már tavaly is komoly problémákat okoztak a magas, "baguette" névre hallgató rázókövek, amelyet követően a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) az idei évre változtatott azoknak az elhelyezésén: az elemeket egymástól 3.2 méterre fektették le.

Azonban a pénteki szabadedzések folyamán még így mumusoknak számítottak a kerékvetők: autók sérültek meg miattuk, a versenyzők pedig panaszkodtak miattuk. Viszont az FIA-nál szerencsére nem találtak süket fülekre ezek a panaszok.

Az illetések így korrigálták a 9-es kanyarnál lévő kerékvetőket, amelyek a vártnál jobban kiemelkedtek a talaj erodálódása miatt, a 10-es kanyarban meg két "baguette"-típusú rázókövet közelebb raktak egymáshoz, így ha valaki a 9-es kanyarnál elhagyja a pályát, a következő fordulóban úgy térhet vissza a pályára, hogy nem kell áthajtaniuk am magasított kerékvetőkön.

Fotó: Zimbio

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr9012648849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása