
Miután a versenyzőknek és az autóknak is gondokat okoztak a pénteki gyakorláson folyamán a magasított kerékvetők, módosításokat eszközöltek a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) részéről.
Spielbergben már tavaly is komoly problémákat okoztak a magas, "baguette" névre hallgató rázókövek, amelyet követően a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) az idei évre változtatott azoknak az elhelyezésén: az elemeket egymástól 3.2 méterre fektették le.
Azonban a pénteki szabadedzések folyamán még így mumusoknak számítottak a kerékvetők: autók sérültek meg miattuk, a versenyzők pedig panaszkodtak miattuk. Viszont az FIA-nál szerencsére nem találtak süket fülekre ezek a panaszok.
Az illetések így korrigálták a 9-es kanyarnál lévő kerékvetőket, amelyek a vártnál jobban kiemelkedtek a talaj erodálódása miatt, a 10-es kanyarban meg két "baguette"-típusú rázókövet közelebb raktak egymáshoz, így ha valaki a 9-es kanyarnál elhagyja a pályát, a következő fordulóban úgy térhet vissza a pályára, hogy nem kell áthajtaniuk am magasított kerékvetőkön.
Fotó: Zimbio
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal