F1 - EZÉRT TÁVOZOTT ANNO ROSS BRAWN A MERCEDESTŐL

ross_brawn_f1_grand_prix_india_practice_dszfisrxxb8x.jpg

Ross Brawn elárulta, hogy miért köszönt le a Mercedes csapatfőnöki posztjáról a 2014-es szezon előtt.

Viszonylag kevés olyan Forma-1-rajongó van, aki még soha nem hallott Ross Brawnról. A 61 éves brit a Ferrarinál érte el pályafutása során a legnagyobb sikereket Jean Todttal és Michael Schumacherre karöltve. Utána csapatfőnök volt a Hondánál, amelyet aztán megvett 1 fontért, 2009-ben pedig csapatával, a Brawn GP-vel rommá alázta a száguldó cirkusz mezőnyét.

2010-ben a Mercedes felvásárolta a csapat 75.1%-át, és így újra megalakult a németek gyári csapata a Forma-1-ben, melynek csapatfőnöke volt egészen 2013 végéig. Távozását 2014. február 1-én jelentette - most pedig az okokra is fény derült a szakember új könyvéből, a Total Competition-ből, amely november 3-án fog megjelenni. A főindok az volt, hogy Brawn nem bízott meg a csapathoz újonnan érkezett emberekben, Toto Wolff-ban és a háromszoros világbajnok Niki Laudával.

"Sose tudtam igazán, hogy mit akarnak csinálni. Niki mondott nekem valamit egyszer, aztán majd egy teljesen más dolgot hallottam vissza tőle." - írta a könyvében Brawn, majd hozzátette, hogy a végén már nemigen tudott bízni a Wolff - Lauda duóban, amely - érzése szerint - cserben hagyta őt.

"2013 korábbi szakaszában aztán azzal szembesültem, hogy leigazolták Paddy Lowe-ot a csapathoz, Stuttgartban már alá is írták a szerződést. Amikor pedig felelősségre vontam Nikit és Totót, csak egymást hibáztatták. Akkor mindkettejükkel találkoztam, hogy megbeszéljük ezt, de ők ketten csak egymásra tudtak mutogatni..."

Majd hozzátette: "Nem bíztam ezekben, úgyhogy nem láttam azt, hogy jövőm lenne ennél a csapatnál, ha csak harcba nem szállok velük és ki nem paterolom őket. Abszolút azt éreztem, hogy semmi értelme olyan emberekkel együttműködni, akikben nincs bizalmam..."

Végül pedig érdekes döntésként írta le azt, hogy Toto Wolff-ra és Niki Laudára egyszerre ruházták rá menedzsmenti és részvényesi teendőket.

Total Competition névre hallgató könyv november 3-án kerül kiadásra a Simon&Schutcher kiadó által.

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr1211822339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása