A Honda sportigazgatója, Yusuke Hasegawa elárulta, hogy a japán gyártó mostantól kezdve végre a motor teljesítményére koncentrálhat, miután nagyjából sikerült áthidalniuk a megbízhatósági problémákat.
A McLaren és a Honda második házassága a 2015-ös szezon elején vette kezdetét, azonban az első év finoman szólva nem sikerült túl jól, elsősorban annak köszönhetően, hogy a Honda V6-os erőforrásának a megbízhatósága katasztrofális volt, és a teljesítmény sem volt a helyzet magaslatán.
Azonban a Hondánál a télen hangyaszorgalommal dolgoztak a problémák kiküszöbölésén, és két futam úgy tűnik, hogy némileg sikerült ezt abszolválniuk. Saját bevallásuk szerint mind a megbízhatóság, mind az Achilles-sarkuk, az energia-visszanyerés terén előrébb tudtak lépni, noha Jenson Button számára műszaki gondok miatt idejekorán befejeződött a bahreini verseny, ugyanakkor a másik MP4-31-essel a debütáló Stoffel Vandoorne a 10. lett.
A Buttonnal történtek ellenére a Honda úgy érzi, itt az idő arra, hogy a belső égésű motorra helyezzék a hangsúlyt, mivel a jelenlegi teljesítmény nem elegendő a Q3-hoz, noha elmondásuk szerint a mostani állapot elfogadható, a szezont megelőzően ilyesmi pozíciókra számítottak - árulta a motorsport.com-nak Hasegawa.
A Hondának a 32-ből 14 módosító pontja maradt meg. Úgy hírlik, hogy ebből pár darabot a Spanyol Nagydíj előtt használhatnak fel a japánok, hogy javítsanak a motorerőn és az energia-visszanyerésen.
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.