A formula1.com közzétette a nyolcnapos barcelonai tesztsorozat összesített statisztikáit. Köridőkben a Ferrari volt az etalon az ultralágy Pirelliknek köszönhetően, azonban megbízhatóság, valamint a megtett kilométerek terén a Mercedes tette nagyon magasra a nívópálcát.
A köridők sorrendje:
Poz. | Versenyző | Csapat / autó | Idő | Hátrány (mp.) | Kör | Gumi |
1.) | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | 1:22.765 | 403 | ultralágy | |
2.) | Sebastian Vettel | Ferrari SF16-H | 1:22.810 | 0.045 | 488 | ultralágy |
3.) | Nico Rosberg | Mercedes F1 W07 Hybrid | 1:23.022 | 0.257 | 656 | lágy |
4.) | Nico Hulkenberg | Force India Mercedes VJM09 | 1:23.110 | 0.345 | 357 | szuperlágy |
5.) | Carlos Sainz | Toro Rosso Ferrari STR11 | 1:23.134 | 0.369 | 515 | ultralágy |
6.) | Felipe Massa | Williams Mercedes FW38 | 1:23.193 | 0.428 | 411 | lágy |
7.) | Valtteri Bottas | Williams Mercedes FW38 | 1:23.229 | 0.464 | 445 | szuperlágy |
8.) | Max Verstappen | Toro Rosso Ferrari STR11 | 1:23.382 | 0.617 | 534 | ultralágy |
9.) | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing TAG Heuer RB12 | 1:23.525 | 0.760 | 457 | ultralágy |
10.) | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W07 Hybrid | 1:23.622 | 0.857 | 638 | lágy |
11.) | Sergio Perez | Force India Mercedes VJM09 | 1:23.650 | 0.885 | 289 | szuperlágy |
12.) | Kevin Magnussen | Renault RS16 | 1:23.933 | 1.168 | 509 | szuperlágy |
13.) | Daniil Kvyat | Red Bull Racing TAG Heuer RB12 | 1:24.293 | 1.528 | 360 | ultralágy |
14.) | Jenson Button | McLaren-Honda MP4-31 | 1:24.714 | 1.949 | 377 | ultralágy |
15.) | Fernando Alonso | McLaren-Honda MP4-31 | 1:24.735 | 1.970 | 333 | lágy |
16.) | Felipe Nasr | Sauber Ferrari C34/C35 | 1:24.760 | 1.995 | 455 | lágy |
17.) | Alfonso Celis | Force India Mercedes VJM09 | 1:24.840 | 2.075 | 133 | szuperlágy |
18.) | Jolyon Palmer | Renault RS16 | 1:24.859 | 2.094 | 267 | szuperlágy |
19.) | Pascal Wehrlein | Manor Racing Mercedes MRT05 | 1:24.913 | 2.148 | 252 | ultralágy |
20.) | Marcus Ericsson | Sauber Ferrari C34/C35 | 1:25.031 | 2.266 | 383 | lágy |
21.) | Romain Grosjean | Haas Ferrari VF-16 | 1:25.255 | 2.490 | 257 | lágy |
22.) | Esteban Gutierrez | Haas Ferrari VF-16 | 1:25.422 | 2.657 | 217 | szuperlágy |
23.) | Rio Haryanto | Manor Racing Mercedes MRT05 | 1:25.899 | 3.314 | 232 | ultralágy |
A csapatok által megtett kilométerek/körszámok:
Poz. | Csapat | Körszám | Kilométer |
1.) | Mercedes | 1294 | 6024 |
2.) | Toro Rosso | 1049 | 4883 |
3.) | Ferrari | 891 | 4148 |
4.) | Williams | 856 | 3985 |
5.) | Sauber | 838 | 3901 |
6.) | Red Bull | 817 | 3803 |
7.) | Force India | 779 | 3626 |
8.) | Renault | 776 | 3612 |
9.) | McLaren | 710 | 3305 |
10.) | Manor | 484 | 2253 |
11.) | Haas | 474 | 2206 |
Megtett körök/kilométerek - erőforrásokra lebontva:
Poz. | Motorgyártók (csapatok száma) | Körszám | Kilométer |
1.) | Mercedes (4) | 3413 | 15888 |
2.) | Ferrari (4) | 3252 | 15138 |
3.) | Renault [a TAG Heuer-rel együtt] (2) | 1593 | 7415 |
4.) | Honda (1) | 710 | 3305 |
A leggyorsabb köridők - különböző gumikeverékeken:
Gumikeverék | Versenyző | Csapat / autó | Idő |
Ultralágy | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | 1:22.765 |
Szuperlágy | Sebastian Vettel | Ferrari SF16-H | 1:22.852 |
Lágy | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | 1:23.009 |
Közepes | Nico Rosberg | Mercedes F1 W07 Hybrid | 1:24.126 |
Kemény | Valtteri Bottas | Williams Mercedes FW38 | 1:25.402 |
A leghosszabb etapok - különböző gumikeverékeken:
Gumikeverék | Versenyző | Csapat / autó | Kör |
Ultralágy | Sebastian Vettel | Ferrari SF16-H | 7 |
Valtteri Bottas | Williams-Mercedes FW38 | 7 | |
Szuperlágy | Sebastian Vettel | Ferrari SF16-H | 8 |
Lágy | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes FW38 | 17 |
Közepes | Kevin Magnussen | Renault R.S.16 | 30 |
Kemény | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes FW38 | 26 |
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.