A #17-es rajtszámú Porsche nem csak vezeti az összetettet, de újabb első rajtkockás indulást harcoltak ki maguknak, idén már nem először. A Porsche másik egysége, a #18-as behúzta a második helyet, és ezzel Shanghai-ban is kibérelték a teljes első sort.
A Porsche tovább folytatta remek időmérős szereplését az idei WEC szezonban, eddig ugyanis egy időmérő edzést sem veszítettek el idén, ráadásul az év utolsó előtti kvalifikációját is behúzták. Az LMP1-es kategóriában a Webber-Hartley duó 1:42.719-es átlagideje mögött a testvéregység, a #18-as autó végzett, de Neel Janiék hátránya már jelentős, hét tized másodperc volt. A rajtrács 3-4. helyét a két Audi sajátította ki (a Di Grassi-Duval-Jarvis trió négy tizeddel bizonyult gyorsabbnak a Fassler-Lotterer-Treluyer hármas előtt), a harmadik sort pedig szokás szerint a Toyoták foglalhatják majd el (a japánok autói közül a címvédő egység volt a gyorsabb, mintegy két tizeddel megelőzve a Wurz-Conway-Sarrazin hármast).
Az LMP2 időmérőjét a G-Drive nyerte Sam Bird és Julien Canal közreműködésével, miközben a GTE Pro kategóriában az Af Corse Ferrari végzett az élen Gianmaria Brunival és Toni Vilanderrel, a GTE Amatőrök között pedig a Paul Dalla Lana-Pedro Lamy-Matthias Lauda hármas által vezetett Aston Martin szerezte meg a pole pozíciót.
A Hosszútávú VB szezon utolsó előtti futama 6 órás lesz, és magyar idő szerint hajnali 4 órakor kezdődik.
Fotó: motorsport.com
Fábián Patrik
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal