Optimista célokat tűzött ki maga elé a Honda a szezon második felére. A motorsport-igazgató Yasuhisa Arai elmondása szerint motorerő terén már a Ferrarival van egy vonalban a japán gyártó, sőt, már a megbízhatósággal sem lesznek további fennakadások.
Szó szoros értelemben siralmasan kezdődött a McLaren és a Honda második házassága, miután sorra azt láthattuk a teszteken, a szabadedzéseken, az időmérőkön és a futamok folyamán, hogy Fernando Alonsónak és Jenson Buttonnak rendre meggyűlt a baja a gyenge teljesítménnyel és a megbízhatóság erős hiányával.
Azonban Belgiumra komoly változásokkal készül a McLaren-Honda, miután a japánok új motorfejlesztésekkel rukkoltak elő. A japán szakemberek módosítanak az égéstéren, a légbeömlőn, illetve a kipufogó elrendezésén, valamint a sebességváltó rendszerén. Ettől a csomagtól pedig sokat várnak a Hondánál.
A motorsport-igazgató Yasuhisa Arai elárulta, hogy már Magyarországon beelőzték a Renault erőforrását, azonban Belgiumban már a Ferrari a cél. A japán megerősítette azt is, hogy ez lesz az utolsó nagy fejlesztés az idei évre, ezt már csak apróbb kiegészítések fogják követni. Azonban 2016-ra már nagy tervet szövöget a japán gyártó, ugyanis az eddigi két évet ellentmondást nem tűrően uraló Mercedes egyeduralmát akarja megtörni, a motor negyedik verziójával. A harmadik verziót pedig most akarják bevetni, ami a Ferrari szintjére viszi fel az MP4-30-asokat.
A Hungaroringen a Honda erőforrásai már felcsavart stádiumban üzemeltek, azonban még mindig vannak olyan területek, amik fejlődésre szorulnak. Ide tartozik az aerodinamika, a mechanikai tapadás, továbbá finomhangolni kell a kasznit, több részen is. Mindenesetre a wokingi gárda a kétségbeejtő kezdés ellenére pozitívan vág neki a folytatásnak, miután a Magyar Nagydíjon nem jelentkeztek műszaki hibák, ráadásul Alonso és Button értékes pontokat szállított a csapatnak.
Fotó: Motorsport.com
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal