F1 - KORÁBBAN ELLENTÉT VOLT A SAUBER PILÓTÁI KÖZÖTT

Marcus Ericsson elárulta, hogy mielőtt csapattársak lettek volna, sosem ápolt jó kapcsolatot Felipe Nasrrel. Amikor mindketten a Sauberhez kerültek, félretették a korábbi afférokat.

A Sauber új pilótafelállással vág neki a 2015-ös szezonnak, a svájciak két pilótája ebben az évben Marcus Ericsson és Felipe Nasr. A svéd tavaly debütált a Forma-1-ben, azonban a Caterham anyagi csődje miatt az utolsó ki kellett hagynia, míg Felipe Nasr idén debütál a királykategóriában. 2012-ben és 2013-ban a GP2-ben szerepeltek, ám ekkoriban nemigen kedvelték egymást.

„Abban az időben nem voltunk a legjobb barátok. Számos alkalommal harcoltunk egymással, a csatáknak pedig baleset lett a vége. Mindketten nagyon versenyképesek voltunk, az előszezonbeli teszteken azonban már jól dolgoztunk együtt” - árulta el a 24 éves Ericsson a svéd Viasat Sportnak.

„Nem igazán beszéltünk egymással a GP2-es idők óta, de amikor Felipe aláírta szerződését a Sauberrel, megkerestem és gratuláltam neki. Akkor megbeszéltük, hogy tegyük félre a korábbi összetűzéseket.”

Marcus Ericssont már tavaly is komoly kritikák érték, mivel fizetős pilótaként érkezett meg a Forma-1-ben, azonban ehhez jócskán hozzásegített a Caterham borzalmas anyagi helyzete. A svéd állítja, hogy a svájci gárda az eredményei miatt szerződtette le. 
„Az első szezonom nem volt könnyű, sportszakmai és lélektani oldalról nézve sem. Nehéz időszak volt. Jobb eredményekben reménykedtünk, ám sokat tanultam és erősebb lettem, főként fejben. Az utolsó három versenyig, amit kihagytam, minden jól ment, és valószínűleg pontosan ez volt az, amiért most itt lehetek. Fontos, hogy aláírtam a szerződést a Sauberrel novemberben. Amikor kiszálltam az autóból Barcelonában, azt kérdeztem: mehetünk most rögtön Melbournebe?”

Fotó: Speedsport Magazine

Kováts Olivér

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr567244231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása