Egyik rajongójával fog együtt versenyezni Vogel Adrienn

Az alábbiakban a versenyző médiacsapata által kiküldött sajtóközleményt közöljük, a tartalom szempontjából változatlan formában.

Egy csapatban indul Vogel Adri és egyik legnagyobb szurkolója, Talabér Emília. Kettejük kapcsolata nagyjából hat évvel ezelőtt kezdődött, amikor a pályaversenyzőből lett ralipilóta egy jótékonysági rendezvényen megautóztatta az akkor hároméves kislányt. Emíila életében egyébként is minden adott volt ahhoz, hogy autóversenyző legyen, az első találkozása Adrival aztán megpecsételte a sorsát.

vogel_adri_talaber_emi.jpg

„Emília egy nagyon elszánt, alázatos, elhivatott és tehetséges versenyző, biztos vagyok benne, hogy valóra fog válni az álma, és nemcsak raliversenyző, de sikeres raliversenyző lesz. Nemrég személyesen is láthattam egy futamon, most pedig én is beülök egy versenygokartba a csapattársaként. Életem egyik legizgalmasabb kihívása lesz, mert bár sokféle versenyjárművet kipróbáltam, a versenygokart eddig valamiért kimaradt” – mesélt kapcsolatukról Vogel Adri.

A Roger Racing Team rali-Eb-n szereplő versenyzője fontosnak tartja, hogy minél több nő szerepeljen a motorsportban, Emília története pedig jó példa lehet mindenki számára. „Ha valaki ilyen fiatalon elkezdi gyűjteni a versenykilométereket, olyan tapasztalatra tehet szert, amit felnőttként nehéz pótolni. Én nem voltam ilyen szerencsés helyzetben, az én gyerekkoromban még nem volt annyira megszokott, hogy egy lány autókkal foglalkozzon, de örülök, hogy egyre kézzelfoghatóbb a változás ezen a téren.”

vogel_talaber.jpg

Adri és Emi augusztus 13-14-én, a GTC V. fordulóján versenyez együtt Visontán.

Fotó: Vogel Adrienn Média

Forrás: Kőváry Anett / Vogel Adrienn Média

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr1416644196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása