WTCR: Eddigi legjobb telén van túl a Zengő felfedezettje

Nem változott Boldizs Bence korábban kiemelt célja, miszerint az időmérőkön szeretne konzisztens teljesítményt nyújtani. Tett is ezért a tél folyamán: öt kilót dobott le magáról.

01-bence-boldizs-scaled.jpg

A 2021-es mezőny minden tagjával készít egy kérdezz-feleket a WTCR sajtóirodája, Michelisz Norbert és Tassi Attila után sor került a harmadik magyar versenyzőre is. A Zengő Motorsportnál nemrégiben bejelentett Boldizs Bence szerencsésnek érzi magát, hogy a csapat versenyzője lehet, hiszen a hungaroringi teszt során az is bebizonyosodott, hogy mindhárom csapattársától, Mikel Azcona mellett Jordi Genétől és a 2012-es világbajnok Rob Hufftól is sokat tud tanulni.

„Örömmel hallom, nem olyan régen találkoztunk is a Hungaroringen. Rob egy nagyon kedves srác, és lenyűgöző dolgozni vele” – reagált arra Boldizs, hogy Huff azt mondta róla, egy olyan tehetség, akire érdemes figyelni. – „Kivételes helyzetben vagyok és szerencsésnek mondhatóan magam, hogy ők mind a csapattársaim. Örömmel tanulok tőlük, hiszen nyilván én vagyok az egyik legtapasztalatlanabb, ezért fontos nekem a támogatásuk.”

Az idei felkészülésére is kitért interjújában Zengő Zoltán legújabb felfedezettje, elárulta, hogy öt kilót fogyott a tél folyamán. „Eddig ez volt a legjobb téli felkészülésem pályafutásom során” – mondta lelkendezve. – „Súlyokat emeltem, emellett pedig sokat bicikliztem és futottam. Sokat készültem persze a szimulátoron is. Volt néhány tesztünk a Hungaroringen, így az autóval is tudtam némi új tapasztalatot gyűjteni.”

05-bence-boldizs-scaled.jpg

„Úgy érzem, készen állok, persze a Nordschleife más kérdés” – tért rá a jövő héten esedékes szezonnyitóra. – „Tavaly csak hat kört tudtunk megtenni a zajproblémák miatt. Ennek ellenére lenyűgöző volt ott lenni, és alig várom, hogy a szezon elején ott versenyezhessek” – folytatta a 23 éves versenyző, aki sűrű tréningprogramja mellett fiatal ralikrossz-versenyzők coachingolásával foglalatoskodott. Nagyon örült a lehetőségnek, hiszen ő is ugyanebben a bajnokságban versenyzett 2019-ben.

Az idei célok kapcsán elmondta azt, amit már a néhány héttel ezelőtti bejelentéskor is hangsúlyozott: továbbra is a tanulási fázisban van, ennek ellenére szeretne többször a Q2-ig eljutni az időmérőkön. Meglátása szerint ez lehet a kulcsa annak, hogy jó rajtpozíciókból vághasson neki a versenyeknek.

Boldizs Bence a Hyundai ifjoncának, Luca Engstlernek azon kijelentésével is egyetértett, hogy a WTCR-toppilóták szintje „őrületes”, mivel nemcsak okosak, de nagyon gyorsak is. „Nem voltam meglepődve, hiszen ez egy világkupa, ami a túraautózás csúcsa. Nagyon nehéz nekem ezekkel srácokkal felvennem a versenyt, de itt vagyok, hogy harcoljak és tanuljak” – tette hozzá.

Fotó: DPPI / FIA WTCR Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr7216571446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása