F1-es futamokat hoz a fa alá az M4 Sport

Az előző évek példáját követve az idei évet is az aktuális szezon néhány versenyének ismétlésével vezeti le a közszolgálati sportcsatorna.

si202009070344_news.jpg

Már-már hagyomány, hogy az év vége felé közeledve újra feleleveníthetünk néhány versenyt az M4 Sporton, igaz, ezúttal egészen Szenteste napjáig várni kell az ismétlésdömping kezdetére, hiszen a szezon is szokatlanul későn, december 13-én ért véget. December 24-én, csütörtökön a szezonnyitó Osztrák Nagydíjjal indul a visszatekintés, ami nem mellesleg a szezon egyik legnézett versenye lett. Az alábbi versenyeket nézhetjük vissza az ünnepek alatt:

A Forma-1-es futamok ismétlése és a szezonösszefoglalók bemutatóinak időpontjai: �

Közzétette: Boxutca – 2020. december 18., péntek

A már korábban beharangozott F1-es évadzáró műsor január 3-án 19 órától lesz. Arról is beszámoltunk a napokban, hogy idén több alkalommal is átlépte a félmilliós nézettséget az M4 Sport a Formula–1-es közvetítések idején, az átlagos nézőszám 451 ezer volt.

Ahogyan a Boxutca gyűjtéséből látható, rendhagyó módon ezúttal már a Formula–2-es szezonról is készül összefoglaló műsor, melyet január 1-én 20:45-től tűznek műsorra. A több tízórás munkafolyamat kulisszáiba engedett betekintést a TCR Európa-kupában versenyző, a legtöbb F2-es közvetítésben szakkommentátorként közreműködő Nagy Dániel (innen is üdvözöljük 2015-ös kezdőcsapatunk egykori tagját, Annát! ☺), hiszen még péntek este is lázas munka folyt az MTVA-székház egyik vágószobájában:

Idén azonban nemcsak F1-es, hanem Formula–2 versenyek ismétléseit is visszanézhetjük, ez esetben szintén a spielbergi első futam az, amit felvételről újra megtekinthetünk.

A következő F2-es versenyek kerülnek képernyőre:

  • december 24., csütörtök: 14:00: Formula–2, Spielberg – 1. futam
  • december 25., péntek: 00:30: Formula–2, Spielberg – 1. futam | 14:10: Formula–2, Hungaroring – 1. futam
  • december 26., szombat: 00:10: Formula–2, Hungaroring – 1. futam | 13:45: Formula–2, Spa – 1. futam | 16:55: Formula–2, Spa – 2. futam
  • december 27., vasárnap: 20:20: Formula–2, Monza – 1. futam
  • december 28., hétfő: 10:55: Formula–2, Silverstone – 2. futam | 13:50: Formula–2, Barcelona – 1. futam
  • december 29., kedd: 12:20: Formula–2, Bahrein – 1. futam
  • december 30., szerda: 21:45: Formula–2, Bahrein – 2. futam
  • decembert 31., csütörtök: 12:35: Formula–2, Szahír – 1. futam | 13:45: Formula–2, Szahír – 2. futam

Fotó: Getty Images / Red Bull Content Pool

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr5416341336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása