Kiderült, mikor jelenthetik be Michelisz Norbit a WTCR-ben

Azt pedig meg is erősítették, hogy a regnáló világkupagyőztes a Hyundai „Légy N magad” kampányának keretében ismét támogathat egy fiatal tehetséget.

7686f2896cf4befc06c8d4adbbd3de70_1.jpg

Évindító sajtótájékoztatót hívott össze a héten a Hyundai, melynek kereteiben bemutatta a márkanagyköveteit: a 2019-es WTCR-bajnok Michelisz Norbert már az elmúlt években is hasonló szerepet töltött be a dél-koreai márka hazai kirendeltségében, csakúgy, mint Lékai-Kiss Ramóna színész és műsorvezető, hozzájuk pedig Rácz Jenő mesterséf csatlakozott, aki a megállapodás értelmében át is vehette új autója, egy Hyundai Santa Fe kulcsait.

Kevesen tudják, de az eseményen nem Michelisz volt az egyetlen jelenlévő, akinek útjai kereszteződtek már az autósporttal: a mostanság az RTL Klub Reggeli c. műsorát vezető, illetve a Drága Örökösök c. napi sorozatban a 12 éves lányának édesapát kereső szexi anyukát, Franciskát alakító Lékai-Kiss Ramóna egykor a Lotus Ladies Cup állandó tagja volt.

Mi lesz Michelisszel idén?

A közel egyórás sajtótájékoztató során természetesen szóba kerültek a magyar hyundaios idei tervei is. Bármennyire is tényszerűen kezelik, hogy 2020-ban Michelisz Norbert nekivághat a címvédésnek a túraautó-világkupában, a tény az, hogy még a hivatalos bejelentésre sem került sor.

„Versenyzőként remélem, hogy 2020-ban ismét megadatik nekem, hogy a legjobb autóval versenyezzek. Kicsit furcsa egy hyundaios sajtótájékoztatón így mondani, de amit biztosan el tudok mondani, hogy ha versenyezni fogok idén, akkor azt Hyundai-jal teszem meg” – fogalmazott ködösen a 35 éves versenyző.

d794c03b5df50ac6f4d99a2a7d51c449.jpg

Még nem hivatalos Michelisz indulása a 2020-as szezonra. | Fotó: Florent Gooden / DPPI (FIA WTCR Media)

Hozzá kell tenni, hogy a Hyundai Motorsport főnöke, Andrea Adamo az elmúlt hetekben, hónapokban többször is kritikus megjegyzést tett a WTCR-re vonatkozóan, azon belül is leginkább a teljesítménykiegyenlítő-rendszerre, vagyis a BoP-re, valamint a Lynk&Co részvételére és megnyilvánulásaira is panaszkodott. Legutóbbi, a Motorsport.com olasz kiadásának adott nyilatkozatában kilátásba helyezte a (TCR Európa-kupába való) távozást is, mint opciót, amennyiben a szabályváltozások nem a Hyundaira nézve lesznek kedvezőek.

Ördög Ibolya, a Hyundai Holding Hungary Kft. marketing és kommunikációs vezetője sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudta a Michelisszel kapcsolatosan keringő értesüléseket. Elmondása szerint a Hyundai március elején tehet bejelentést túraautós programja kapcsán.

Ettől függetlenül kézenfekvő a feltételezés, hiszen Michelisz nemrégiben a Hyundai színeit képviselve vette részt az új gumibeszállító, a Goodyear év eleji tesztjén. A gumiteszt névsorából kiindulva a Hosszabbítás.hu tudni véli, hogy a magyar csapattársa Gabriele Tarquini, az egy évvel korábbi WTCR-bajnok marad.

Fiatalokat és fogyatékkal élőket is támogat a Hyundai

A sajtótájékoztatón elhangzottak értelmében Michelisz, Lékai-Kiss, valamint Rácz a Légy N magad programjának második felvonásában, afféle tehetséggondozás keretében egy-egy fiatal tehetséget választhatnak maguknak saját szakterületükről, vagyis az autóversenyzés, a műsorvezetés, valamint a gasztronómia világából. Már meg is vannak a szerencsés kiszemeltek, kilétüket azonban nem fedhették fel: Michelisz annyit árult el, hogy egy fiatalemberről lesz szó, míg Rácz választottja vidéki.

A mentorprogram mellett a jótékonyság is kiemelt figyelmet kap a Hyundai részéről: a dél-koreai manufaktúra globálisan a Save The Children alapítványt támogatja (erre a márkakereskedéseken keresztül lebonyolított tesztvezetésekből befolyt összeg egy részét fordítják, tesztvezetésenként 25 eurót), a Hyundai Holding Hungary Kft. pedig új szintre emelte a jótékonyságot.

A magyarországi kirendeltség – Michelisz Norbival közösen – az Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetségének (ÉFOÉSZ) Baranya megyei Egyesületét támogatja, méghozzá úgy, hogy a társadalmi felelősségvállalást az újrahasznosítással ötvözte.

bhp_6325.jpg

Nem csak környezetbarátak a Hyundai bevásárlószatyrai, de jótékony célt is szolgálnak. | Fotó: Hyundai Holding Hungary Kft.

Ezen projekt keretében a közepesen súlyos értelmi fogyatékos fiatalokat és felnőtteket foglalkoztatják: a Hyundai márkakereskedések elhasználódott zászlóit felhasználva varrnak bevásárlótáskát. Amellett, hogy a sajtó munkatársai is kaptak egy-egy darabot a környezetbarát szatyorból, minden új autót vásárló Hyundai-vevő is fog kapni egyet.

Michelisz és a Hyundai Holding Hungary Kft. közösen tervezik támogatni a szervezetet 2020-ban is: a világkupagyőztes a tavalyi közönségtalálkozóból összegyűlt 2,3 millió forint után idén 4-5 millió forintot összegyűjtését tűzte ki célul.

Bemutatták az új Hyundai i10-et

Az esemény folyamán leleplezte legkisebb autója, az i10-es új, a szigorú emissziós előírásoknak is megfelelő harmadik generációs modelljét a Hyundai, ami mostantól Magyarországon is elérhető, 3,3 millió forintos vételártól:

Nyitókép: Florent Gooden / DPPI (FIA WTCR Media)

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2415485816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása