Michelisz: Azt hittem, itt a vége

A 2019-es WTCR-bajnok Hyundai-pilóta elárulta, hogy a szezonzáró verseny egyáltalán nem alakult gördülékenyen – abban sem volt biztos, hogy egyáltalán rajthoz állhat.

19f296a59b3e50421c33aa8db14227c2.jpg

Sepangban a túraautó-világkupa új bajnokává koronázták Michelisz Norbertet, miután az utolsó versenyen negyedikként futott be, miközben riválisa, Esteban Guerrieri nullázott annak következményeként, hogy Mikel Azcona nekiment, és a fűre sodródva megsérült az autója. A pole-ból, 10 pont előny birtokában vághatott neki a harmadik maláj futamnak, de a magyarnak egyáltalán nem volt könnyű dolga, mivel az autója már a rajtrácson elromlott.

„A második verseny végén különös vibrációra és zajra lettem figyelmes az autóban, majd amikor a harmadik futam előtt mentem ki a rajtrácsra, padlóig nyomtam a gázt, mégsem gyorsult az autó” – mesélt a problémáról Michelisz a TouringCarTimes hasábjain. – „Őszintén azt hittem, hogy itt a vége. Gördültem ki a rajtrácsra, lekapcsolt az autó, így már azért is szerencsés voltam, hogy egyáltalán a rajtpozíciómig eljutottam.”

7e632d3588fba069e55f91a799b29c3d.jpg

„Megpróbálták újraindítani az autót, de három-, kéthengerezett. Nem is tudom, mi történt. Szerencse, hogy el tudtam indulni a felvezető körre. Amennyiben őszinte akarok lenni, a harmadik verseny elején nem sok pénzt tettem volna arra, hogy bajnoki címet fogok ünnepelni. Életem eddigi leghosszabb napja volt, ráadásul éjszaka sem tudtam aludni, mert folyamatosan a három versenyen jártak a gondolataim. Valóságos hullámvasút volt az egész, de az egyetlen, ami számít, hogy elértük azt, amit akartunk” – tette hozzá.

„Nehéz szavakba önteni azokat az érzelmeket, amik most bennem kavarognak” – nyilatkozta a bajnokká válásról a BRC versenyzője. – „A legfontosabb az, hogy köszönetet mondjak a családomnak, a csapatomnak, valamint azoknak a magyaroknak, akik immár több mint tíz éve támogatnak. Valamivel több mint tíz évvel ezelőtt még számítógépen játszott, és csak reménykedni tudtam a profi versenyzői karrierről.”

Guerrieri meghajolt Michelisz előtt

1a1a6570967c99ead83d76d905eb4109.jpg

„Először is szeretnék gratulálni ennek a srácnak” – mutatott Micheliszre a verseny utáni sajtótájékoztatón a bajnoki tabella második helyén záró Esteban Guerrieri. – „Nagyon jól ismerem őt, nagyon kedves srác. Amilyen gyors a pályán, annyira jó emberként is, úgyhogy örülök a sikerének. Az egész évet élveztem, és örülök, hogy itt ülhetek, és harcolhattam a bajnokságért. Hálás vagyok a lehetőségért.”

„Mindent megtettem ma, hogy nyerjek. Nagyon is élveztem ezt a hétvégét a változó körülmények között. A harmadik verseny utolsó köréig ez volt az egyik legjobb hétvégém pályafutásom során. Természetesen boldogabb lennék, ha megnyertem volna a bajnokságot” – jegyezte meg a Münnich Motorsport hondás pilótája.

Fotó: DPPI / FIA WTCR Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr5115354808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása