Az előző hétvégén a Hungaroringen gördült pályára a Hyundai Veloster N ETCR.
Két gyártó kötelezte el magát idáig a jövőre induló ETCR-bajnokság mellett, a Cupra és a Hyundai. Utóbbi nem olyan régen, a Frankfurti Autószalonon leplezte le elektromos túraautóját, melynek alapjául a Veloster szolgál. Az előző hétvégén pedig az első éles köröket is belepakolták az autóba, méghozzá a Hungaroringen, ahol problémamentes kétnapos tesztet zárt a dél-koreai gyártó. A következő hónapokban további tesztekkel folytatódik a felkészülési program.
„Az első teszt minden projektben egy nagyon fontos mérföldkőnek számát, de a Hyundai Veloster N TCR esetében még komolyabb jelentősége van ennek. Ez az első elektromos autónk, egyben az első alvázunk, amelyben középre szerelték a motort és hátsókerék-meghajtása van”
– fogalmazott a teszt kapcsán Andrea Adamo, a Hyundai Motorsport csapatigazgatója.
„Az i30 N TCR-rel és a Veloster N TCR-rel már megmutattuk, hogy nagyon erősek vagyunk túraautózásban, így készen állunk arra, hogy erről az új konstrukcióról is minél többet tanuljunk a 2020-as kezdés előtt” – tette hozzá. – „A következő néhány hónap igen sűrű lesz az életünkben, két kihívással kell szembenéznünk: egyrészt fejlesztenünk kell a karosszériát, ugyanakkor dolgoznunk kell azon, hogy hatékonyan használhassuk az akkumulátorokat és a motort.”
Fotó: Bastien Bautin / Hyundai Motorsport Press
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal