F1: Akár 23 futam is lehet jövőre?

spain_unbranded_2.jpg

Mégis megkapta az állami támogatást a Spanyol Nagydíj, és még a mexikói F1-es verseny megmenekülésére is van esély – így előfordulhat, hogy 2020-ban minden eddiginél több futamot rendezhetnek.

Noha korábban a Forma-1 kereskedelmi jogait birtokló Liberty Media ígéretet tett arra, hogy jövőre sem lesz több 21 futamnál, úgy néz ki, ez változhat. Miután Hollandia visszatér, Vietnám pedig új helyszínként kerül be a versenynaptárba, továbbá a brit és az olasz Forma-1-es helyszíneknek is sikerült bebiztosítaniuk a jövőjét, három pálya került veszélybe: a spanyol, a német, valamint a mexikói.

A Spanyol Nagydíj esetében azonban fontos változást közölt a minap a katalán kormány, miszerint a Forma-1-es verseny megkapta az állami támogatást, vagyis jövőre 30. alkalommal is ellátogathat oda a száguldó cirkusz. Csakhogy eközben a mexikói futam sorsának alakulásáról is pozitív hírek érkeznek – egyedül a németországi hétvége az, amelyből egy ideig a 2019-es volt az utolsó a jelek szerint.

Így nemhogy a 22, de még a 23 futamos versenynaptár sincs kizárva, és habár a Liberty Media még nem adott ki előzetes tervezetet, a spanyol média úgy tudja, hogy május 15-17-én kerülne sor a jövő évi barcelonai összecsapásra, a Holland és a Monacói Nagydíj között.

Fotó: McLaren Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr7714991252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

body_andras 2019.08.02. 15:27:23

Nem értem, miért nem kezdenek már el azon gondolkodni, hogy nem kell mindenhova minden évben elmenni, és a spórolósabb pályaüzemeltetők váltásban szerepelhetnének. Meg a jellegükben teljesen egysíkú és szinte azonos régióban elhelyezkedő pályák is, pl Abu-Dhabi és Bahrein. Persze hogy az arabusok dézsából öntik a pénzt, de se a versenyzésnek, se a rajongóknak nem érdeke hogy évente kétszer legyen sivatagi parasztvakítás, miközben Hockeheim és Nürburgring kiesnek a F1-ből. Hockenheim és Nürburgring, értitek? Japánban is jöhetne kétévente Fuji mert Suzuka bár jó hely, annyira nem dobok hátast tőle hogy minden évben végignézzek ott egy vonatozást. Baku és Szocsi is mehetne váltásban.
Egyszer Monza is majdnem kiesett, mert spúrok voltak az olaszok. Értem én hogy rohadt drága a "belépő", de hogy-hogy a csövesbánat Hungaroringnek sikerült több évnyi veszteséget kibekkelnie, a németek meg sikítanak szponzorokért?

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása