Mégis megkapta az állami támogatást a Spanyol Nagydíj, és még a mexikói F1-es verseny megmenekülésére is van esély – így előfordulhat, hogy 2020-ban minden eddiginél több futamot rendezhetnek.
Noha korábban a Forma-1 kereskedelmi jogait birtokló Liberty Media ígéretet tett arra, hogy jövőre sem lesz több 21 futamnál, úgy néz ki, ez változhat. Miután Hollandia visszatér, Vietnám pedig új helyszínként kerül be a versenynaptárba, továbbá a brit és az olasz Forma-1-es helyszíneknek is sikerült bebiztosítaniuk a jövőjét, három pálya került veszélybe: a spanyol, a német, valamint a mexikói.
A Spanyol Nagydíj esetében azonban fontos változást közölt a minap a katalán kormány, miszerint a Forma-1-es verseny megkapta az állami támogatást, vagyis jövőre 30. alkalommal is ellátogathat oda a száguldó cirkusz. Csakhogy eközben a mexikói futam sorsának alakulásáról is pozitív hírek érkeznek – egyedül a németországi hétvége az, amelyből egy ideig a 2019-es volt az utolsó a jelek szerint.
Így nemhogy a 22, de még a 23 futamos versenynaptár sincs kizárva, és habár a Liberty Media még nem adott ki előzetes tervezetet, a spanyol média úgy tudja, hogy május 15-17-én kerülne sor a jövő évi barcelonai összecsapásra, a Holland és a Monacói Nagydíj között.
Fotó: McLaren Media
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
body_andras 2019.08.02. 15:27:23
Egyszer Monza is majdnem kiesett, mert spúrok voltak az olaszok. Értem én hogy rohadt drága a "belépő", de hogy-hogy a csövesbánat Hungaroringnek sikerült több évnyi veszteséget kibekkelnie, a németek meg sikítanak szponzorokért?