WEC: Lemorzsolódott az LMP1-es mezőny

_11_smp_racing_rus_br_engi_1.jpg

Kiszállt az SMP Racing, a Rebellion pedig kettő helyett csak egy autót indít.

Kétségkívül szebb napokat is látott már az LMP1-es kategória az endurance-világbajnokságban (WEC), az elmúlt időszakban viszont tovább rosszabbodott a helyzet. Eleinte úgy tűnt, hogy a 2019/2020-as szezon úgy rajtol el a silverstone-i négyórás futammal, hogy a két hibrid Toyotán kívül összesen hat privát autó indul a géposztályban, csakhogy az SMP Racing mellett a Rebellion Racing is rossz hírekkel szolgált.

Az orosz alakulat bejelentette, hogy hiába szerepelt két autóval az előzetes nevezési listán, nem áll rajthoz a szezonban. Úgy tudni a Motorsport.com cikke alapján, hogy az SMP nehezményezte azt, hogy a nem hibridhajtású autók az esélykiegyenlítő-rendszer ellenére nem tudták felvenni a harcot a Toyotákkal, ahogyan azt is, hogy végül nem vezették be a teljesítményalapú ballasztsúlyrendszert.

setup_3_rebellion_racing.jpg

A héten pedig a Rebellion Racing erősítette meg, hogy csak egy autóval vág neki az idénynek – egyelőre azt nem tudni, hogy a teljes szezont érinti-e a döntést, vagy csak az első futamot. A bejelentés értelmében az is kérdésessé vált, hogy kik lesznek a csapat versenyzői, mert az előző szezon végén még arról volt szó, hogy Bruno Senna, Gustavo Menezes és Nathanaël Berthon mellé újabb pilóták is érkeznek.

Vagyis a Toyotán kívül csak a mezőnyhöz új csapatként csatlakozó Team LNT indít két autót, legalábbis Silverstone-ban. Egészen pontosan két Ginetta G60-LT-P1-ről van szó, a versenyzők közül pedig idáig csak Mike Simpson és Charlie Robertson kettősét regisztrálták. Bárhogy is számoljuk, a pillanatnyi állás szerint összesen 5 LMP1-es autó lesz a rajtrácson az új szezon kezdetén.

Fotó: Joao Filipe / AdrenalMedia.com (FIA WEC Media)

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2114973190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása