A Ferrari Kanadában és Franciaországban megint a márka 90. évfordulóját fogja ünnepelni.
Az előszezon egyik legfőbb beszédtémáját szolgáltatta a Ferrari és a Phillip Morris, azon belül is a Mission Winnow együttműködése. Bár mindkét fél állítja ugyanis, hogy szó nincsen rejtett dohányreklámról, például Ausztráliában ezt nem tartották elfogadható magyarázatnak, ahogyan a McLaren és a BAR esetében sem.
Így a Ferrari az idénynyitó hétvégén a látványos Mission Winnow-logókat lecserélte, a helyükön pedig olyan feliratok jelentek meg, amelyek az olasz manufaktúra fennállásának 90. évfordulójára utalnak.
A bahreini, a kínai, az azeri, a spanyol és a monacói hétvégén újra az eredeti dizájnnal ruházták fel a vörös paripákat, azonban a következő két versenyen, a Kanadai és a Francia Nagydíjon megint nem lesznek láthatóak az SF90-en a vitatott márkajelzések. Ezzel párhuzamosan azonban az olaszok fontosnak találták leszögezni, hogy
„a Mission Winnow 2019-ben továbbra is a Ferrari névadó támogatója marad”.
Egyébként ebben a hónapban a Ferrari a maranellói múzeumban „90 anni” – ami annyit jelent olaszról magyarra fordítva, hogy „90 év” – néven új kiállítást nyitott, ami egészen jövő áprilisig tart. Ennek keretében a látogatók megcsodálhatják a Forma-1-es csapat fennállásának legjobb versenygépeit.
Fotó: Ferrari Media
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal