WTCR - EHRLACHER BESOKALLT, TÖBBÉ NEM LESZ JÓFIÚ

03718008_mdm0771.jpg

A suzukai hétvége folyamán történtek fényében a Münnich Motorsport franciája elhatározta, hogy a továbbiakban már nem fog arra törekedni, hogy mindenkivel jóban legyen. Ehrlacher következetlennek véli a versenybírákat.

Amennyire jól kezdődött, annyira szörnyen folytatódott Yann Ehrlacher szezonja a Túraautó Világkupában. A Münnich Motorsport Hondáját terelgető ifjú francia a Hungaroringen, majd Zandvoortban is behúzta az első futamot, sőt a hollandiai víkendet követően még vezette is az egyéni összetettet. Viszont május óta még dobogóra sem állhatott, de ez még csak hagyján, de az elmúlt három versenyhétvégén összesen hat pontot tudott csak szerezni. Ezzel a 22 éves pilóta visszaesett a pontlistán egészen a 11. helyre, és immár matematikai esélye sincs a bajnoki címre.

Japánban sem alakultak jól a francia dolgai: előbb az időmérő után kapott egy háromhelyes rajtbüntetést, amiért részese volt az öt évvel ezelőtti, salzburgi incidenst rekonstruáló lassítós ügyben, majd az első verseny után a Rob Huff-fal való incidenséért hurcolták meg a stewardok. Ehrlacher-nak a Comtoyou Racing belgájával, Frédéric Vervisch-sel is voltak ütközetei, s noha előbbi volt valamennyinek az elszenvedő alanya, egyszer sem kapott büntetést az audis ellenfél.

03718009_jl28882-2.jpg

Ezek után Ehrlacher-nál betelt a pohár, így a versenyzési stílusa kapcsán hozott egy döntést, amit a TouringCarTimes hasábjain nyilatkozva közölt: „Az első versenyen több versenybaleset miatt szenvedtem, de a legfőbb az, hogy ezen a hétvégén felhagytam azzal, hogy kedves legyek. Véget vetek azoknak az időknek, amikor még arra törekedtem, hogy mindenkivel jóban legyek, miután akad jó néhány unfair szituáció a bajnokságban. Büntetést kaptam azért, mert koccantam Robbal, aki a stewardokkal való meeting során magát próbálta védeni, ezért rossz dolgokat mondott, holott ez csak egy általános túraautós baleset volt. Az én versenyem is elszállt, tíz pozíciót veszítettem, pedig ő volt az, aki nem hagyott nekem helyet.”

„Elfogadom a büntetést, de három körrel ezelőtt Vervisch pontosan ezt csinálta velem, ami miatt lekényszerültem a kavicságyba, amivel öt helyet veszítettem. Ha ez nem történt volna meg, akkor nem is kerültem volna össze Robbal a pályán. Vervisch megúszta büntetés nélkül. Ningbóban pedig Vervisch szintén nekem ütközött, megbüntették, de aztán a büntetését visszavonták” – zárta a gondolatait Yvan Muller unokaöccse.

Fotó: Marc de Mattia és Jean Michel Le Meur / DPPI (FIA WTCR Media)

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr9414334673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása