WTCR - MICHELISZ: „MEGLÖKTEK…”

03718008_jl25922.jpg

A BRC Racing Team magyar versenyzője megszólalt azon pályalevágás kapcsán, ami miatt a stewardok utólag megfosztották őt a második futamon elért kilencedik helyezésétől egy időbüntetésével.

Michelisz Norbi nem volt a szerencse kegyeltje Ningbóban (sem), hiába szerepelt eredményesen az időmérő edzéseken. Szombaton egy, a kormányszervó egyik csövénél keletkezett meghibásodás miatt dobogós pozícióból esett ki. Vasárnap a második lett az időmérőn, de egyik futam sem a várakozásai szerint alakult: a másodikon a 9., a harmadikon meg az 5. helyen látta meg a kockás zászlót – előbbi eredményétől ráadásul a versenybírák megfosztották egy utólagosan kirótt, öt másodperces időbüntetéssel.

A büntetést a bírák azzal indokolták, hogy a Nathanaël Berthonnal való csatája során a pálya utolsó szakaszában levágta a pályát, amellyel jogosulatlan előnyre tett szert – az eset az alábbi videón visszanézhető:

Michelisz Norbi vs Nathanael Berthon - 2018, Ningbo, R1

Forrás: Eurosport Player Kommentátor: Lantos András http://wtcblog.hu

„Csalódást keltő nap volt, az időmérő edzés után valami sokkal különlegesebb eredményben reménykedtem. Egy körön jól működött az autó, de a versenyen sokat küszködtem annak az elejével, pár kör után meg a gumijaimat is elveszítettem. A tempóm sosem volt elegendő ahhoz, hogy az élen haladókkal felvegyem a harcot, így leginkább a védekezésre koncentráltam” – idézi az fiawtcr.com Micheliszt, akinek jelenleg 46 pont a lemaradása az összetett negyedik helyén csapattársával, az éllovas Gabriele Tarquinivel szemben.

„A büntetéssel egy kicsit szerencsétlenül jártam, mert az utolsó sikánnál meglöktek hátulról, ráadásul a végén úgy tűnt, mintha én szereztem volna előnyt. Emiatt kaptam egy öt másodperces büntetést, amellyel kikerültem a pontszerzők közül. Legalább nem egy győzelmet buktam el, így sokkal inkább sajnálom a harmadik futamot, mert a második helyről rajtoltam, ami után nagyon nyomni akartam. De ahogyan azt mondtam, nem volt meg a sebességem ahhoz, hogy a pódiumért harcoljak” – zárta a gondolatait a tavalyi világbajnoki második helyezett.

Fotó: Jean Michel Le Meur / DPPI

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr9314278089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása