Ahogyan arra számítani lehetett, a Slovakia Ringen elért sikereket követően, Ningbóban megkapják a betonkeverőt a Hyundaiok is a Volkswagenek után.
Egy nappal a ningbói WTCR-víkend kezdete előtt nyilvánosan is kihirdették a fordulóra vonatkozó kompenzációs súlytáblázatot, amelyet a zandvoorti, a portugál és a szlovákiai köridők alapján számoltak ki. A kalkulációk alapján az első kínai versenyhétvégén már nem csak a Volkswagenek, hanem a Hyundaiok is megkapják a maximális, 60 kilogrammos pluszt – ezzel Michelisz Norbiék 40 kilóval lesznek majd nehezebbek, mint két hónappal ezelőtt, a Slovakia Ringen.
A Hondák is híznak 10 kilót, amellyel immár 50 kilogrammnyi kompenzációs súlyt kapnak, egyetemben az Audikkal. Eközben a Cuprák és a Peugeot-k is elmozdultak a minimumsúlyról – a Campos Racing és a Zengő Motorsport autói 30, a DG Sport Compétition gépei meg 20 kilót kapnak. Egyedül az Alfa Romeo nem kap extra ballasztot.
Fotó: Jean Michel Le Meur / DPPI (FIA WTCR Media)
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal