FORDULATOS KÜZDELEM VÁR KESZTHELYI VIVIENRE
A következő állomás a kanyarokkal tűzdelt Misano

vivien_keszthelyi_misanopreparation.JPG

A német túraautó-bajnokság következő állomáshelye ezúttal a legtöbb versenyzőnek ismeretlen terep. A csavaros Misano versenypálya kiváló lehetőséget nyújt a legtechnikásabb, ösztönös tehetségeknek a szárnyalásra. Az abszolút összetett tabella második helyén álló Vivien fiatal kora ellenére már többször bizonyította, hogy ebbe a kategóriába tartozik. Most Olaszországban újabb lépést tehet a dobogó legfelső foka felé.

A Brands Hatch után Keszthelyi Viviennek ismét számára ismeretlen pályán kell bizonyítania. A Misano World Circuit 1969 óta íródó történelme során először került be a DTM sorozat, s így az Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup naptárába.

Az olaszországi pálya megépülése óta folyamatos fejlődésen ment keresztül és különleges versenyzési élményt biztosít az indulóknak. A tizenhét telepített, generátorról működő lámpatorony az egész teret bevilágítja, így lehetőséget adva az esti futamok rendezésére, amely Vivient is lázba hozza:

„Ezzel az autóval még nem indultam lámpafényes sprint futamon, de imádom az esti versenyeket! Különleges a hangulat, az érzés, egyszerűen eltér a megszokottól, ami mindig új impulzust ad. Brands Hatch után megint egy olyan pálya következik, ahol még nem jártam, de az Angliában elért eredmények is arra bíztatnak, hogy nincs mitől tartanom” – mondta a nemzetközi sorozatok történetének legfiatalabb túraautós pontszerzője.

A versenypálya igazi különlegessége azonban a tizenhat kanyar és a kevés kigyorsítási lehetőség. A leghosszabb egyenes szakasz mindössze 656 méter, így az előzéseknél előtérbe kerül a technika és az ösztön. Vivien ezekkel a nehézségekkel is tisztában van, hiszen laptopján már hetek óta elemzi Misano rejtelmeit:

„A Brands Hatch pályához képest annyival kevesebb a hátrányom, hogy itt a többieknek sem volt sok lehetősége az előzetes tesztelésekre. A két szabadedzést jól kell kihasználni, ezek alatt összesen egy óra áll majd rendelkezésemre a gyakorlatban is megismerni a pályát. Az időmérők kulcsfontosságúak lesznek, mert a verseny folyamán egyenlő autókkal a reális előre lepési lehetőség két-három pozíció.”

A 17 éves magyar versenyző az abszolút összesített tabellán a 2., míg a junior kategóriában az 1. helyről várja az olaszországi megmérettetést. Eddigi, 2013 óta íródó pályafutása alatt 81 versenyből 71 alkalommal állhatott dobogón. Felkészültsége, elhivatottsága és csillapíthatatlan éhsége a sikerre – csak úgy, mint a 15 évesen elért két magyar bajnoki címe - párját ritkítja. Az Audi Racing Academy pilótája Misanóban két teljes értékű futamon javíthatja tovább lenyűgöző statisztikáit.

Fotó: Team VRS Média

Forrás: Team VRS Média

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr1214197011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása