TCR EU - NAGY DANI CSÖKKENTETTE HÁTRÁNYÁT A TCR EURÓPA-KUPÁBAN
A M1RA versenyzője győzelmével értékes pontokat szerzett a bajnokságban

2018-2018_assen_race_1---2018_assen_r1_999_daniel_nagy_181.jpg

Felemás hétvégén van túl a TCR Európa-kupában szereplő M1RA magyar versenyzője, Nagy Dániel. A fiatal magyar pilóta az első asseni futamot fantasztikus versenyzéssel megnyerte Hollandiában, ám a vasárnapi második versenyt technikai hiba miatt kénytelen volt feladni. A Hyundai-versenyzők közül így is ő szerezte a legtöbb pontot a két nap alatt, a bajnokság összetett pontversenyében harmadik helyen áll, hátránya mindössze 20 pont az éllovas Dusan Borkovic mögött.

“Nehezen indult a hétvége, mert technikai okok miatt szinte az egész egyórás első edzést ki kellett hagynunk, ez pedig nem kis hátrány egy új pályán. Ráadásul erre a fordulóra csapattárs nélkül maradtam, mert Francisco Mora nem tudta vállalni az indulást. Így is bejutottam az időmérő második részébe, a Q2-be, ahol egy erős körrel megszereztem a negyedik helyet. Nagyon örültem ennek, hiszen ez igazi presztízst jelent, és a bajnokság szempontjából is fontos volt, hogy minél több pontot szerezzünk.

A szombati győzelem karrierem első nemzetközi futamgyőzelme volt, biztos vagyok benne, hogy életem végéig emlékezni fogok rá. Fantasztikus volt látni a csapattagokon, hogy nekik is milyen sokat jelentett ez az eredmény. Nemcsak ezen a hétvégén dolgoztak rengeteget, hanem a szezon kezdete óta minden forduló alatt. Őszintén a legjobb érzés volt a dobogóról végignézni az arcukon, innen is köszönöm nekik, hogy hozzásegítettek ehhez az eredményhez” – idézte fel a hétvége első felének eseményeit Nagy Dani.

39535931_1836229193080804_686232862189420544_o.jpg

“A vasárnapi versenyen egyértelműen a támadás volt – pontosabban lett volna – a cél, hiszen a tempónk egész hétvégén nagyszerű volt. Jól rajtoltam, de az első körben rosszul jöttem ki az adok-kapokból, így buktam egy helyet, majd nem sokkal később, a célegyenesben, védekezés közben egyszer csak elveszett a motorerő. Hamar nyilvánvalóvá vált, hogy számomra itt a verseny vége. Csalódott voltam, azzal együtt, hogy ez benne van a technikai sportban. A hyundaios pilóták közül így is én szereztem a legtöbb pontot hétvégén, közeledtem összetettben az első helyhez, úgyhogy nincs okom panaszra, megyünk tovább” – zárta bizakodóan értékelését a M1RA pilótája.

Nagy Dani összetettben 114 ponttal a harmadik helyen áll, a bajnokságot Dusan Borkovic vezeti 134 ponttal, Mikel Azcona a második 132 ponttal.

A TCR Európa-kupa szeptember 22-23-án Monzában folytatódik.

Fotó: TCR Media

Forrás: Nagy Dani média

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2214191485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása