A legfrissebb súlykompenzáció-kalkulációk szerint ugyanis a Volkswagen Golf GTI-k lesznek a legnehezebbek ezen a hétvégén, a WTCR Slovakia Ring-i fordulóján, számolt be a hírről a TouringCarTimes. Jó hír Michelisz Norbiéknak.
A nemzetközi túraautós szakportál birtokába jutott a szlovákiai hétvégére érvényes súlytáblázat, amelyet a németországi, a hollandiai és a portugál fordulókon futott köridők alapján számítottak ki. Ennek alapján a Hyundai autói – amelyek ugyan Vila Realban jó teljesítményt produkáltak, viszont Zandvoortban az akkori BoP-változtatások miatt átlagon aluli tempóval mentek – 10 kilóval könnyülnek, így a WTCR-es kompenzációjuk csupán 40 kilóra rúg, akárcsak a Hondáké, amelyek június végén még a maximális, 60 kilós plusszal futottak az utcai pályán.
A dél-koreai és a japán márka autóihoz képest az Audik és a Volkswagenek is több ballasztot – az ingolstadti márka autói plusz 50 kilót kapnak, még a másik német márka gépei a Hungaroring után ismét megkapják a betonkeverőként titulált 60 kilogrammot.
Utóbbi tény nem jó hír a Brutal Fish Racing szabadkártyás versenyzőjének, Andrej Studeničnek, akinek a 60 kilós kompenzációs súlyon kívül még plusz 20 kilót is cipelnie.
Fotó: Paulo Maria / DPPI (FIA WTCR Media)
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal