Két DRS-zónát jelöltek ki a visszatérő Francia Nagydíj helyszínén, a legendás Paul Ricard-i versenypályán.
Habár a hosszú egyenesek között rengeteg lehetőség van a változatos DRS-zónák kialakítására, az FIA mégis az egyik legegyszerűbb megoldást választotta, hiszen a célegyenesben jelölte ki az első zónát, míg a Mistral egyenes első részében a másodikat.
A hátsó egyenes mérési pontja a hetes kanyar előtt lesz 75 méterrel, míg magát a hátsó légterelőt 170 méterrel a kanyar megtétele után aktiválhatják a versenyzők.
A célegyenesben előtt a 14-es kanyarban mérik a távolságot a versenyzők között. Ha a hátul haladó egy másodpercen belül van, akkor 115 méterrel a 15-ös kanyar megtétele után aktiválhatja a DRS-t.
Az FIA egész hétvégén elemezni fogja az előzési zónák hatékonyságát, és ha nem megfelelő a hosszúságuk, vagy túl hatékonyak az előzések, akkor könnyen változtathatnak.
Fotó: Zimbio
Írta: Lombárszki Csaba
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.